Τα “Θανάσιμα Αμαρτήματα” της XPLAIN στις κορυφαίες παρουσιάσεις marketing του SlideShare

Μία πολύ σημαντική διεθνή αναγνώριση για το έργο της, από την HubSpot, παγκοσμίου φήμης εταιρεία Inbound Marketing και Software εργαλείων, απέσπασε η XPLAIN, το ελληνικό κορυφαίο Content Marketing Agency με εξειδίκευση στο Social Media & Word of Mouth Marketing.

Η HubSpot ανέδειξε την πρόσφατη παρουσίαση της XPLAIN “The Seven Deadly Social Media Sins” ως μια από τις “20 πιο εμπνευσμένες παρουσιάσεις στο Slideshare που πρέπει οπωσδήποτε να δει κάθε Marketer“.

Η παρουσίαση της XPLAIN είχε ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή που αναρτήθηκε στο Slideshare, λαμβάνοντας τον τίτλο της “Top Παρουσίασης της Ημέρας“, και μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες έχει ξεπεράσει τα 55.000 views. Η ξεχωριστή της αισθητική και οι πολύτιμες συμβουλές που παρέχει για τα “Θανάσιμα Αμαρτήματα” που πρέπει να αποφεύγονται στα Social Media κέρδισαν όχι μόνο το κοινό, αλλά και την αναγνώριση από την HubSpot, εταιρεία που έχει καταξιωθεί ως παγκόσμια αυθεντία στο κομμάτι του Inbound Marketing σε επίπεδο εμπειρίας και γνώσης πάνω στο αντικείμενο.

“Η σημαντική αυτή αναγνώριση για την XPLAIN αποδεικνύει έμπρακτα την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών του Agency στα Social Media καθώς και την εμπειρία και εξειδίκευση στο αντικείμενο που προσφέρει στα Brands με τα οποία συνεργάζεται. Προστίθεται δε σε μια σειρά ανάλογων διεθνών επιβραβεύσεων που έχει λάβει στο πρόσφατο παρελθόν, οι οποίες επιβεβαιώνουν με τον πλέον ιδανικό τρόπο πως η καλύτερη διαφήμιση για την XPLAIN είναι το ίδιο της το έργο και η ποιότητα της δουλειάς της“, τονίζουν στελέχη της εταιρείας.

H XPLAIN δραστηριοποιείται σε 8 χώρες στον κόσμο με πελάτες μεγάλες εταιρείες από τον χώρο του Retail, Finance, Technology, Entertainment, FMCG, Automotive κα.

Η ομάδα της XPLAIN απαρτίζεται από έμπειρους, δυναμικούς και φιλόδοξους web professionals που συνεργάζονται με στόχο να προσφέρουν δημιουργικές, cutting edge λύσεις στα Brands που θέλουν μέσα από Web και Social Media εφαρμογές να “μιλήσουν με τους καταναλωτές τους”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ