Vivechrom: H εμπειρία, η ποιότητα και η εξωστρέφεια μοχλοί ανάπτυξης

Vivechrom _ του Γιώργου ΚΟΥΡΚΟΥΤΑ

Μέσα στην τεράστια πτώση του οικοδομικού κλάδου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια η Vivechrom αύξησε τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη και τις εξαγωγές και την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά.

Η εταιρεία έχει επενδύσει στην βιώσιμη ανάπτυξη, στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, στο προσωπικό, δίνοντας μεγάλη έμφαση στη πιστοποίηση των χρωμάτων της σαν οικολογικά και ασφαλή στη χρήση από φορείς στην Ευρώπη.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Vivechrom ανήκει από το 1990 στον πολυεθνικό όμιλο της AkzoNobel με έδρα την Ολλανδία και με κύκλο εργασιών 16 δισ, ευρώ. Μπορεί ο τζίρος της ελληνικής εταιρείας να είναι μικρός σε απόλυτα νούμερα αλλά σε επίπεδο μεριδίων αγοράς και δεικτών ανάπτυξης και ποιότητας την κατατάσσει μέσα στην πεντάδα των πενήντα εταιρειών της AkzoNobel παγκοσμίως.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των παραπάνω είναι η επιλογή της μητρικής εταιρείας να μεταφέρει την παραγωγή των βερνικιών της Marshal Τουρκίας για την αγορά της γειτονικής χώρας, η οποία επίσης ανήκει στον όμιλο, στο εργοστάσιο της Vivechrom στην Μαγούλα η οποία πέρα από την ενίσχυση του κύρους και των εσόδων, προσθέτει ευελιξία στην παραγωγή ενώ θα δημιουργήσει και 15 νέες θέσεις εργασίας.

Μάκης Προβατάς _
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vivechrom, Μάκης Προβατάς.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vivechrom, Μάκης Προβατάς δήλωσε σχετικά: “Στη Vivechrom ακολουθούμε μακροπρόθεσμη στρατηγική και σταθερή πολιτική που όπως φαίνεται αποδίδει καρπούς και δημιουργεί περαιτέρω αναπτυξιακές προοπτικές. Το 2016 ήταν μια χρονιά δυναμικών επιδόσεων που μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Άλλωστε, παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία για τη χώρα και την ανυπαρξία οικοδομικής δραστηριότητας, η Vivechrom συνεχίζει να καταγράφει ανοδικούς ρυθμούς σε τζίρο και κέρδη. Σεβόμενοι τους πελάτες μας και τους καταναλωτές, με αδιαπραγμάτευτη αρχή την προσήλωση στην ποιότητα, δίνουμε έμφαση στην Βιώσιμη Ανάπτυξη και χτίζουμε μαζί ένα πιο φωτεινό μέλλον για τον πλανήτη μας, τον Planet Possible”.

H στρατηγική της AkzoNobel Planet Possible μεταφράζεται σε μείωση του αποτύπωμα άνθρακα κατά 17% μέχρι το 2020, έμφαση σε προϊόντα με βάση το νερό για καθαρότερο αέρα, με μεγάλη καλυπτικότητα, μεγάλη αντοχή, ριπολίνες νερού για ξύλινες επιφάνειες, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας, ανακύκλωση υλικών και βιολογικός καθαρισμός.

Κλείνοντας, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Vivechrom καλύπτει τις αγορές της Αλβανίας, την Κύπρου και της Βουλγαρίας με το 9% του τζίρου να προέρχεται από αυτές τις χώρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ