O ΣΕΚΕΕ πανέτοιμος για το MWC 2016

«Δεν πάει ο ΣΕΚΕΕ στη Βαρκελώνη, πάει η Ελλάδα» έτσι άνοιξε την παρουσίαση της αποστολής στο Mobile World Congress 2016, στο Innovathens στο Γκάζι, ο Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας, Γιάννης Γιανναράκης, και αν κρίνουμε από την όλη εικόνα της αποστολής οι στόχοι που έχουν τεθεί έχουν πολλές πιθανότητες επιτυχίας.

Η αποστολή υποστηρίζεται σε εθνικό επίπεδο από τη Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και το Enterprise Greece ενώ μεγάλοι χορηγοί είναι οι EurobankWind, Upstream καιViva Wallet. 

Ο κ. Καρώνης, Πρόεδρος του ΣΕΚΕΕ, ανέφερε ότι: «O μεγάλος στόχος είναι να αποδείξουμε ότι η Ελλάδα είναι μέσα στο στερέωμα υψηλής τεχνολογίας στην Ευρώπη, και σε όλο τον κόσμο, με λύσεις που καλύπτουν πολλές καθημερινές δραστηριότητες αλλά και να αναδείξουμε τις δουλειές των νέων παιδιών», για αυτό και το φετινό θέμα της αποστολής: «24 ώρες με τη χρήση Ελληνικής τεχνολογίας».

 

Το περίπτερο της Ελλάδας βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στο Hall 8-1, έχει τρία μέτρα ύψος και έναν μεγάλο hitech connected τοίχο όπου μέσα από ένα video θα παρουσιάζονται οι εταιρείες και οι λύσεις που προσφέρουν ενώ οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν με αυτόν και να πάρουν περισσότερα στοιχεία μέσω QR-codes και NFC στις συσκευές τους.

Πέρα από τις εταιρείες που συμμετέχουν στην αποστολή, όπως οι Viva, Entersoft, Singular Logic, Crypto,Telenevis κ.α., στον ειδικό τοίχο του περιπτέρου θα παρουσιαστούν συνολικά 74 επιχειρήσεις, αρκετές εκ των οποίων δεν είναι μέλη του ΣΕΚΕΕ και δεν είχαν την δυνατότητα να καλύψουν τα έξοδα αποστολής στη Βαρκελώνη, είτε ατομικά είτε μέσω της έτσι και αλλιώς χαμηλού κόστους συμμετοχής στο περίπτερο της Ελλάδας, κάτι που επιβεβαιώνει την προσπάθεια δημιουργίας της «Eθνικής Oμάδας Tεχνολογίας»με κοινούς στόχους και σκοπούς.

Τουλάχιστον 25 Startup θα συμμετάσχουν με τον ένα ή άλλο τρόπο στην αποστολή στη Βαρκελώνη μερικών εξ’ αυτών μάλιστα θα πραγματοποιήσουν παρουσιάσεις στην παράλληλη εκδήλωση 4YFN.

Τέλος, το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Πάντειου Πανεπιστημίου, μαζί με τηνOne9six, θα αναλάβει την κάλυψη της αποστολής στα Social Media και θα προσπαθήσει να πάρει τα εύσημα για ακόμα μια φορά για τη δουλειά προώθησης της ελληνικής αποστολής και όχι μόνο.

Τα κανάλια που θα επικεντρωθεί θα είναι το LinkenIn και το Twitter.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ