Locish: Επένδυση 820.000 δολ. από 2 funds και 3 angels για καθιέρωση στις ΗΠΑ

του Δημητρίου ΠΟΓΚΑ

Την εξασφάλιση νέου γύρου επένδυσης “σποράς” για την “επανεκκίνηση” της εφαρμογής και την επέκταση της παρουσίας της στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε πριν λίγη ώρα η ελληνική startup Locish.

Το Openfund επενδύει 60.000 ευρώ στη Locish

Η επένδυση ύψους 820.000 δολαρίων προήλθε με κύρια συμμετοχή του Odyssey Jeremie Partners και τη συμμετοχή του Jeremie Openfund II (το οποίο είχε τοποθετήσει 60.000 ευρώ για την πρώτη επένδυση που έλαβε η εταιρεία στις αρχές του 2012), καθώς και 3 επενδυτικών “αγγέλων” από τη Silicon Valley με ελληνικές “ρίζες”: τους Thanos Triant, έναν “επαγγελματία” angel investor, George Papadopoulos και Argyris Zymnis, έναν μηχανικό του Twitter ο οποίος προ τριετίας είχε πουλήσει τη δική του startup στο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα με τους συνιδρυτές Αλέξη Χριστοδούλου και Γρηγόριο Ζωντανό, κατά τη διάρκεια παρουσίασης προς τον Τύπο, η επένδυση θα κατευθυνθεί στην επέκταση της ομάδας της εταιρείας, στον ανασχεδιασμό της εφαρμογής και του επιχειρηματικού της μοντέλου και στο μεγαλύτερο “άνοιγμά” της στην αμερικανική αγορά.

locish funding christodoulou 454280

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή η οποία ξεκίνησε ως ένα “εργαλείο” για ταξιδιώτες οι οποίοι αναζητούσαν τουριστικές προτάσεις από ντόπιους κατοίκους μίας πόλης μετατρέπεται σε μία κοινωνική εφαρμογή, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν και πάλι προτάσεις για δραστηριότητες στην πόλη (αρχικά για εστιατόρια και νυχτερινή διασκέδαση, αλλά στη συνέχεια σε κάθε είδους δραστηριότητα), και επιπλέον να διασυνδέονται με τους υπόλοιπους χρήστες της εφαρμογής, να ακολουθούν τις δικές τους δραστηριότητες κοκ.

Η εφαρμογή διαφοροποιείται από άλλες αντίστοιχες, καθώς μέσω ειδικού ερωτηματολογίου και αλγορίθμου, θα διασυνδέει τους χρήστες της μόνο με χρήστες ίδιας αισθητικής, στυλ ή νοοτροπίας, ενώ ελαχιστοποιεί τον χρόνο που χρειάζεται ένας χρήστης για να βρει απάντηση στο ερώτημά του, καθώς καταργεί τα μακροσκελή reviews ή τα κενά περιεχομένου ratings.

Η νέα εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη το Μάιο για Android και iOS, ενώ όποιος θέλει να είναι ανάμεσα στους πρώτους που θα την δοκιμάσουν, μπορεί να εγγραφεί στην ανανεωμένη ιστοσελίδα www.locish.com.

locish funding zontanos 454280

Η εξασφάλιση της επένδυσης και η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου της εφαρμογής, όπως εξήγησαν οι δύο συνιδρυτές, προήλθε μετά από ταξίδι στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ και το feedback που έλαβαν εκεί από τους μετέπειτα επενδυτικούς “αγγέλους” και δυνητικούς χρήστες.

Όπως ανέφεραν οι δύο συνιδρυτές, η Locish έτυχε μεγάλης αποδοχής και ενδιαφέροντος κατά την παρουσία τους στις ΗΠΑ, και οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνθηκε για συμβουλευτική καθοδήγηση θέλησαν τελικά να συμμετάσχουν στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της προηγούμενης εκδοχής του Locish περιελάμβανε την χρέωση για κάθε απάντηση που λάμβανε ο χρήστης, ωστόσο από το feedback που έλαβε η εταιρεία εντόπισε ότι τα χρήματα δεν ήταν το σημαντικότερο όσο η πρόθεση των χρηστών να βοηθούν ο ένας τον άλλον και να γνωρίζονται μεταξύ τους. Στόχος, της εταιρείας, όπως τόνισαν Χριστοδούλου και Ζωντανός, ήταν, αφού μελέτησαν πολλές αντίστοιχες εφαρμογές του εξωτερικού να δημιουργήσουν μία αντίστοιχη (ει δυνατόν και καλύτερη), η οποία θα είναι χρήσιμη και “όμορφη”.

A sneak look into our offices

Η εφαρμογή διετίθετο προηγουμένως σε Αθήνα και Νέα Υόρκη, ωστόσο με την επέκταση θα διατίθεται και για το Σαν Φρανσίσκο, ενώ στη συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλες αμερικανικές πόλεις, αναλόγως με το ενδιαφέρον των χρηστών. Η επιλογή της αμερικανικής ως μοναδικής ή κύριας πρώτης αγοράς έγκειται στο γεγονός, όπως ανέφεραν οι συνιδρυτές της εταιρείας, ότι αποτελεί μία ομογενοποιημένη, συμπαγή αγορά 300 εκατ. ανθρώπων με υψηλά ποσοστά υιοθέτησης των mobile εφαρμογών.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία παρουσίασε και τα νέα της γραφεία κοντά στην πλατεία Συντάγματος και την νέα ομάδα της, η οποία μετράει πλέον 7 άτομα. Προκειμένου να συντονίσει την παρουσία της στις ΗΠΑ, σε επόμενο χρόνο αναμένεται να αναπτυχθεί φυσική παρουσία και στην αμερικανική ήπειρο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισαν ότι προς το παρόν δεν υπάρχει σχεδιασμός για “exit” από την εταιρεία, ενώ το ιδανικό “σενάριο” θα ήταν μία εισαγωγή σε χρηματιστηριακή αγορά όσο δύσκολο και αν ακούγεται αυτό. “Δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε exit και να φύγουμε“, τόνισαν χαρακτηριστικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ