J. Αθανασόπουλος: “Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας δημιουργεί βιώσιμη, κερδοφόρο επιχειρηματικότητα”

στον Δημήτριο ΠΟΓΚΑ

Για δεύτερη χρονιά επιστρέφει το 2014 ο θεσμός του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας, το οποίο θα επιβραβεύσει με τους πόρους που απαιτούνται για την υλοποίησή τους ένα έως πέντε καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδια που χαρακτηρίζονται από βιωσιμότητα, προοπτικές δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας και χρηματοοικονομική πειθαρχία.

Οι επιλεγόμενες πέντε εταιρείες λαμβάνουν ως έπαθλο άτοκη χρηματοδότηση συνολικού ύψους 700.000 ευρώ, αλλά και υπηρεσίες υποστήριξης και συμβουλευτική καθοδήγηση από έναν πολύπειρο σύμβουλο επιχειρήσεων-μέντορα η κάθε μία, μέλος του ομίλου εταιρειών Libra, ο οποίος διαχειρίζεται το βραβείο για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας.

Σημειώνεται ότι κατά την πρώτη "εκδοχή" του βραβείου το 2013, δόθηκε χρηματοδότηση συνολικού ύψους 575.000 ευρώ (ενώ αρχικά είχε προϋπολογιστεί ποσό ύψους 500.000 ευρώ) σε τέσσερεις εταιρείες (Stella Mare, Casa Parlante, rabT και Different & Different) ανάμεσα σε 293 που είχαν υποβάλει αίτηση. Οι επιλεγμένες εταιρείες βρίσκονται, με τη συμβολή των πόρων του Ελληνικού Βραβείο Επιχειρηματικότητας, σε πλήρη ανάπτυξη, δημιουργώντας πάνω από 250 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας και αναμένοντας, με βάση τις προβλέψεις των επιχειρηματικών τους σχεδίων, να επιτύχουν τζίρους στο πρώτο έτος λειτουργίας τους που θα ξεπεράσουν το 1,5 εκατ. ευρώ συνολικά.

Το EMEAgr συνομίλησε με τον Jimmy Αθανασόπουλο, διευθυντή του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας, εν όψει του νέου "κύκλου" υποβολής αιτήσεων στο βραβείο, ο οποίος λήγει την 1η Μαρτίου 2014.

Ο J. Αθανασόπουλος τόνισε ότι στόχος του Βραβείου είναι η δημιουργία μίας νέας κουλτούρας βιώσιμης και κερδοφόρου επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και σκοπός του η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στη χώρα, εκμεταλλευόμενη το πολύτιμο ανθρώπινο κεφάλαιο της Ελλάδος. Όπως τονίζει ο διευθυντής του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας, η πρωτοβουλία δεν αφορά στην επιχορήγηση των καινοτόμων επιχειρηματικών σχεδίων (μία πρακτική που ακολουθήθηκε επί σειρά ετών στην Ελλάδα, με αντίθετα πολλές φορές αποτελέσματα), αλλά στην άτοκη χρηματοδότησή τους, καθώς στόχος είναι με αυτόν τον τρόπο να δημιουργηθεί μία "σοβαρή" κουλτούρα απέναντι στην επιχειρηματικότητα και στις προοπτικές βιωσιμότητας και κερδοφορίας των επιλεγόμενων εταιρειών.

Παρακολουθήστε παρακάτω την συνέντευξη που παραχώρησε ο Jimmy Αθανασόπουλος στο EMEATV