intale και Warply συνεργάζονται για την πρώτη mobile loyalty πλατφόρμα στην Ελλάδα

του Δημητρίου ΠΟΓΚΑ

Για πρώτη φορά δύο ελληνικές startups – εκ των “πρωταγωνιστριών” σε αυτό που έχει διαμορφωθεί ως ελληνική “σκηνή” – συνεργάζονται προκειμένου να δημιουργήσουν ένα εξ ολοκλήρου νέο προϊόν.

Πρόκειται για τις τεχνολογικές startups intale και Warply, τη συνεργασία των οποίων δημοσιοποίησαν οι διευθύνοντες σύμβουλοι των δύο εταιρειών, Φάνης Κουτουβέλης και Γιάννης Δοξαράς αντίστοιχα, κατά τη διάρκεια του δεύτερου mobile marketing event της Warply με θέμα “A mobile-first reality: smartphones taking over the world”, που φιλοξενήθηκε χθες, Τετάρτη, στο Κέντρο Καινοτομίας της Microsoft στο Μαρούσι.

Η συνεργασία θα περιστραφεί γύρω από το ERP προϊόν i-kiosk που παρέχει η intale σε χώρους μικρής λιανικής πώλησης, όπως είναι τα περίπτερα, και θα αφορά στην αύξηση της καταναλωτικής “πιστότητας” για τους χώρους αυτούς, μέσω της ανάπτυξης μίας mobile loyalty πλατφόρμας από τη Warply, η οποία εξειδικεύεται στο mobile marketing.

Η πλατφόρμα αναμένεται να διατεθεί μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 και αρχικά θα εφαρμοσθεί πιλοτικά σε επιλεγμένο αριθμό περιπτέρων-χρηστών του i-kiosk στην Αττική. Θα παρέχει δύο διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας, ένα σύστημα διαχείρισης για τους περιπτεριούχους και μία mobile εφαρμογή για τους καταναλωτές, με βάση τα οποία οι πελάτες των συνεργαζομένων με το i-kiosk χώρων πώλησης θα μπορούν να επωφελούνται από προσφορές ή εκπτώσεις συνεργαζομένων καταναλωτικών εταιρειών αποκλειστικά για αυτούς.

koutouvelis intale 454280

Η εφαρμογή θα διασυνδέει ουσιαστικώς το τρίγωνο μικροί χώροι λιανικής πώλησης – καταναλωτές – καταναλωτικές εταιρείες, με επωφέλεια για όλους τους εμπλεκόμενους: Οι καταναλωτές από τις προσφορές ή τις εκπτώσεις, οι συνεργαζόμενοι με την intale χώροι πώλησης από την αύξηση των επαναλαμβανόμενων πελατών και τα συνεργαζόμενα με τη Warply καταναλωτικά brands από τη δημιουργία ενός νέου καναλιού επικοινωνίας και προσέλκυσης νέων και υφιστάμενων πελατών.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη λειτουργία της εφαρμογής αναμένεται να γίνουν γνωστές τους επόμενους μήνες, καθώς θα πλησιάζει το λανσάρισμά της.

Πρόκειται για ένα σχήμα mobile marketing και ηλεκτρονικών αγορών που εφαρμόζεται ήδη στο εξωτερικό (πχ. παρόμοιες λειτουργίες εμφανίζει στην Ευρώπη η βρετανική yoyo, η οποία ξεκίνησε προσφάτως τη δοκιμαστική λειτουργία της σε βρετανικό πανεπιστήμιο), ωστόσο για τα ελληνικά δεδομένα μπορεί να θεωρηθεί ένα αρκετά καινοτόμο εγχείρημα, που αναμένεται να αυξήσει τους τζίρους των συνεργαζόμενων χώρων λιανικής πώλησης, αλλά και να παρακινήσει περισσότερες καταναλωτικές εταιρείες να “μετακινηθούν” προς την εποχή του mobile και της mobility.

doxaras warply 454280 2

Κατά τη διάρκεια των σύντομων παρουσιάσεών τους, ο Γιάννης Δοξαράς ανέφερε επίσης ότι η Warply ετοιμάζει σε συνεργασία με δύο κορυφαίες εταιρείες ανάλυσης δεδομένων και τρεις από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής πώλησης μία παρόμοια πλατφόρμα εξαργύρωσης κουπονιών σε οποιοδήποτε κατάστημα μέσω του “έξυπνου” κινητού του χρήστη, αλλά και ένα σύστημα bluetooth “φάρων” εγκατεστημένων σε μεγάλους χώρους πώλησης, οι οποίοι θα αποστέλουν ειδοποιήσεις στα κινητά των χρηστών σχετικά με προσφορές ή εκπτώσεις που παρέχουν οι χώροι ή οι συνεργαζόμενες εταιρείες.

Από την πλευρά του, ο Φάνης Κουτουβέλης τόνισε ότι το i-kiosk είναι αυτή την στιγμή εγκατεστημένο σε εκατοντάδες χώρους μικρής πώλησης, με τον αριθμό να μεγαλώνει ραγδαίως κάθε μήνα. Μέσα στο 2013, η πλατφόρμα διαχειρίστηκε 40 εκατ. συναλλαγές συνολικής αξίας 150 εκατ. ευρώ. Η πιστότητα των πελατών του i-kiosk ανήλθε σε 99,7%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ