Eurobank: Πρόβλημα με το e-banking φέρνει αντιμέτωπους με πρόστιμα χιλιάδες πολίτες και επιχειρήσεις

Αντιμέτωποι με πρόστιμα βρίσκονται, χωρίς να φταίνε, χιλιάδες πολίτες, αλλά και επιχειρήσεις, που είναι πελάτες της Eurobank και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα e-banking της τράπεζας για να πληρώσουν τις φορολογικές υποχρεώσει τους (ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, δόσεις φόρου εισοδήματος κ.λ.π.).

Το σύστημα e-banking της τράπεζας είναι εκτός λειτουργίας από το πρωί της Παρασκευή (11.00), χωρίς η τράπεζα να ενημερώσει σχετικά τους πελάτες της, με αποτέλεσμα οι πελάτες της τράπεζας που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής να μην είναι σε θέση να αποπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, και να αναγκαστούν να πληρώσουν πρόστιμο καθώς σήμερα λήγουν αρκετές προθεσμίες για αποπληρωμή φορολογικών υποχρεώσεων.

Μία λύση θα ήταν το ΥΠΟΙΚ να έδινε μια μικρή παράταση για την αποπληρωμή των εν λόγω υποχρεώσεων ώστε οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι (που προφανώς δεν είναι καθόλου λίγοι) να μην επιβαρυνθούν με πρόστιμο για καθυστέρηση καταβολής οφειλών χωρίς να φταίνε, ωστόσο το υπουργείο μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει δείξει τέτοια διάθεση, ενώ δεν υπάρχουν και πληροφορίες για πιθανό ανάλογο αίτημα της τράπεζας προς το ΥΠΟΙΚ.

Σύμφωνα με την τράπεζα, το πρόβλημα μπορεί να ξεπεραστεί μέσω του Europhone Banking, για όσους πελάτες της έχουν ήδη τους σχετικούς κωδικούς για τη χρήση του.
Για τους υπόλοιπους πελάτες, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας τους προτρέπει να στείλουν mail στην τράπεζα όπου θα εκφράζουν τα παράπονά τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ