DHL Express: Βράβευση του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών

H DHL Express Ελλάς βραβεύτηκε στα “Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών” με το Βραβείο Καλύτερου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (κατηγορία μικρών ομάδων) για το 2013.

Η φετινή εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σε συνεργασία με την Boussias Communications, ενώ τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του ΣΕΒ και SETE.

 “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το βραβείο αυτό, καθώς η ποιότητα των υπηρεσιών μας και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών αποτελούν βασικό στόχο όλων των δράσεών μας. Στην κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν τα συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης του προσωπικού μας που διασφαλίζουν στους πελάτες μας ότι απολαμβάνουν υπηρεσίες από εργαζόμενους οι οποίοι είναι διεθνείς ειδικοί στον τομέα τους”, ανέφερε ο Μιχάλης Παγωμένος, Sales, Marketing & Customer Service Director της DHL Express Ελλάδας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ