3% αύξηση του ΑΕΠ υπόσχεται η “σύμπραξη” τουρισμού και Διαδικτύου

Έως και με 20% αύξηση της ζήτησης, μακροπρόθεσμα, μπορεί να επωφεληθεί ο ελληνικός τουρισμός, αν διαχειριστεί κατάλληλα το περιεχόμενο που επικοινωνεί διαδικτυακά.

Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα για την Ελλάδα της μελέτης της Oxford Economics με τίτλο: “Ο Αντίκτυπος του Online Περιεχομένου στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό”, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε o Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων με την υποστήριξη της Google.

Βάση της έρευνας, η συγκεκριμένη αύξηση μπορεί να υποστηρίξει το ΑΕΠ της χώρας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η έρευνα προτείνει ότι για την ώθηση της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας μέσω του διαδικτύου, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναπτύξουν την online τους παρουσία τους (σε πολλές γλώσσες), με το διαδίκτυο ως το βασικό μέσο εμπορίας των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν αλλά και ως το βασικό μέσο κρατήσεων. Η online παρουσία των επιχειρήσεων μπορεί να εκτείνεται σε διάφορες πλατφόρμες (πχ. website, ταξιδιωτικά apps κτλ.) και να περιλαμβάνει όλο και καλύτερο και πλουσιότερο περιεχόμενο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ