Πρόστιμο 5,6 εκατ. δολ. για τη Vodafone στη Μεγάλη Βρετανία

Πρόστιμο 5,63 εκατ. δολαρίων καλείται να πληρώσει η Vodafone στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς απέτυχε να χειριστεί τα παράπονα ύστερα από λανθασμένες χρεώσεις σε δεδομένα και χρόνο ομιλίας.

Σε διάστημα 17 μηνών, περισσότεροι από 10.000 καταναλωτές έχασαν περισσότερες από 182.000 δολάρια (150.000 στερλίνες), σύμφωνα με την Ofcom, την Ρυθμιστική Αρχή της χώρας. Τα λάθη προέκυψαν από αλλαγή στο σύστημα χρέωσης.

Η Ofcom σε ανακοίνωσή της δήλωσε ότι μόνο μετά την παρέμβασή της, η εταιρεία αναγκάστηκε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην υπερχρεώνονται άσκοπα οι καταναλωτές. Τα προβλήματα εντάθηκαν με την αποτυχία της Vodafone να συμμορφωθεί με τους κανόνες για εξέταση των καταγγελιών.

Η Ofcom συνεχίζει ότι η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας, δεν είχε λάβει επαρκή καθοδήγηση ως προς το τι αποτελεί παράπονο, ενώ οι διαδικασίες χειρισμού ήταν ανεπαρκείς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ