Ποιος είναι ο πιο φθηνός co-working space στην Αθήνα

Η “αγορά” των co-working spaces έχει γνωρίσει “εκρηκτική” ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας την ίδρυση του CoLab, του πρώτου τέτοιου χώρου, το 2009.

Μάλιστα, κάποια από τα μέλη αυτού που έχει διαμορφωθεί ως “οικοσύστημα” του startup τεχνολογικού επιχειρείν της Αθήνας, αναφέρουν, χαριτολογώντας, πως οι χώροι φιλοξενίας εταιρειών και επαγγελματιών είναι περισσότεροι από τις ίδιες τις startups που έχουν δημιουργηθεί στην πόλη, θέλοντας να καταδείξουν αυτή την αξιοσημείωτη ανάπτυξη του κλάδου και της προσφοράς που παρέχει.

Παρ’ ότι κάποιοι από τους χώρους αυτούς, αναλόγως με τις λοιπές υπηρεσίες που ή που δεν προσφέρουν, είναι ζήτημα ορισμού εάν θα χαρακτηρισθούν ως συνεργατικός χώρος, “εκκολαπτήριο” ή απλώς ως χώρος φιλοξενίας διοργανώσεων, αυτή την στιγμή υπάρχουν τουλάχιστον οκτώ χώροι στην Αθήνα που αυτοπροσδιορίζονται ως co-working space.

Το EMEAgr σας παρουσιάζει τον τιμοκατάλογο και τις υπηρεσίες που προσφέρει κάθε ένας από αυτούς τους χώρους, επιτρέποντάς σας να διαλέξετε αυτόν που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας. Αντίστοιχο αφιέρωμα μπορείτε να βρείτε και στα incubators της Αθήνας σε παλαιότερο infographic που ετοίμασε το EMEAgr.

CoLab Athens

Όπως προαναφέρθηκε, άνοιξε ουσιαστικά την “αγορά” των co-working spaces στην Ελλάδα, ενώ για πολλά χρόνια αποτελεί το “ορμητήριο” για πολλά από τα μέλη του ελληνικού “οικοσυστήματος” των τεχνολογικών startups. Το CoLab βρίσκεται ήδη και στο Ηράκλειο, ενώ μετά την αποχώρηση του συνιδρυτή του, Σταύρου Μεσσήνη, και την “είσοδο” της StartTech Ventures, επόμενος στόχος του CoLab είναι η επέκτασή του σε περιοχές της Ελλάδος με έντονο το ενδιαφέρον για τις τεχνολογικές επιχειρήσεις, όπως η Θεσσαλονίκη και η Πάτρα, και σταδιακά σε πόλεις του εξωτερικού.

Εκτός, από τη φιλοξενία εταιρειών, το CoLab διοργανώνει στους χώρους του συναντήσεις περισσότερο “grassroots” τεχνολογικών ομάδων, αλλά και εξειδικευμένα δωρεάν σεμινάρια πάνω σε επιχειρηματικά και τεχνολογικά θέματα. Μέσα στα αμέσως επόμενα σχέδια του CoLab είναι το πρόγραμμα Academy, το πιλοτικό πρόγραμμα Startup Factory για ομάδες που θέλουν να ξεκινήσουν να κάνουν πράξη την ιδέα τους και το πρόγραμμα Expert, με τα πρώτα έργα πληροφορικής  από το εξωτερικό για freelancers μέλη του να είναι προ των πυλών.

Όσον αφορά στο “κομμάτι” της φιλοξενίας εταιρειών και επαγγελματιών, ο τιμοκατάλογος του CoLab διαμορφώνεται ως εξής:
Για τις θέσεις εργασίας: 10 ευρώ ανά ημέρα εργασίας, 90 ευρώ ανά μήνα για 10 ημέρες εργασίας το μήνα (10% έκπτωση) και 150 ευρώ ανά μήνα για 20 ημέρες εργασίας (25% έκπτωση).
Για τα γραφεία (πλήρως εξοπλισμένα, η τιμή περιλαμβάνει όλους τους λογαριασμούς, τον καθαρισμό, την πρόσβαση σε εξοπλισμό και αίθουσες συναντήσεων): 550 ευρώ ανά μήνα για μεγάλο γραφείο και 450 ευρώ ανά μήνα για μικρό γραφείο.
Για τις αίθουσες συναντήσεων: 15 ευρώ ανά ώρα για αίθουσα 2 – 3 ατόμων και 20 ευρώ ανά ώρα για αίθουσα 4 – 6 ατόμων.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το CoLab εδώ.

The Cube

Πρόκειται για την νέα επιχειρηματική προσπάθεια του Σταύρου Μεσσήνη, συνιδρυτή του CoLab. Το The Cube βρίσκεται σε ένα κτήριο πέντε ορόφων και δύο υπόγειων χώρων στο κέντρο της Αθήνας και προβάλλεται ως ένα startup cluster και χώρος καινοτομίας, καθώς εκτός από τους συνεργατικούς χώρους και τα γραφεία, φιλοξενεί χώρο εκδηλώσεων και events, εργαστήριο κατασκευών με εργαλεία, εστιατόριο – καφέ κ.λπ. Ταυτόχρονα, σε συνεργασία με το AIT θα φιλοξενήσει στους χώρους του τις παραδόσεις του μεταπτυχιακού προγράμματος Επιχειρηματικής Καινοτομίας.

Τα επίσημα εγκαίνια του The Cube είναι προγραμματισμένα για τον Οκτώβριο, ωστόσο έχουν “κατοικοεδρεύσει” ήδη 12 ομάδες στα γραφεία του, ανάμεσά τους το Jeremie-Openfund, το Phigital, το ask4food, οι Flipped Horizons, το Campus Bus, ο Innovation Accelerator, το GlobaLikeMe, το Nuevvo, η Infinitech και το DiscoveRoom.

Ο τιμοκατάλογος του The Cube διαμορφώνεται ως εξής:
Μηνιαία πακέτα: Ανοιχτή ευέλικτη θέση 145 ευρώ ανά μήνα, ανοιχτή μόνιμη θέση 175 ευρώ ανά μήνα, ανοιχτό γραφείο τεσσάρων ατόμων 380 ευρώ ανά μήνα (95 ευρώ ανά άτομο), κλειστό γραφείο τεσσάρων ατόμων 450 ευρώ ανά μήνα (113 ευρώ ανά άτομο), κλειστό γραφείο πέντε ατόμων 550 ευρώ ανά μήνα (110 ευρώ ανά άτομο), κλειστό γραφείο εννέα ατόμων 850 ευρώ ανά μήνα (95 ευρώ ανά άτομο).

Ημερήσιες κάρτες: 10 ευρώ ανά επίσκεψη σε ευέλικτο γραφείο, 45 ευρώ για πέντε επισκέψεις σε ευέλικτο γραφείο, 80 ευρώ για 10 επισκέψεις σε ευέλικτο γραφείο.
Ανάμεσα στις ευκολίες που προσφέρει το The Cube στους φιλοξενούμενούς του συμπεριλαμβάνονται καφές, θέσεις πάρκινγκ, κοινόχρηστος εκτυπωτής, αίθουσα συνεδριάσεων, τηλεφωνική γραμμή, κουζίνα, προσωπικοί χώροι, ασύρματη σύνδεση υψηλών ταχυτήτων στο Διαδίκτυο, μέσα από τη χορηγία γραμμής οπτικών ινών από την hellas online και δυνατότητα χρήσης και τα Σαββατοκύριακα.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το The Cube εδώ.

Found.ation

Το Found.ation λανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 2013 και είναι ουσιαστικά η συνέχεια του 123P, του co-working space που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2012. Προσφέρει παροχές και υπηρεσίες γύρω από θέματα της τεχνολογίας, της γραφιστικής και της επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, ανοιχτές θέσεις φιλοξενίας σε εταιρείες, διαχωρισμένα δωμάτια που εξασφαλίζουν ιδιωτικό χώρο σε startups που θέλουν να εργασθούν εκεί, ενώ προσφέρεται αίθουσα συσκέψεων και αίθουσα σεμιναρίων.

Ούτε το Found.ation είναι ένας co-working space με την αυστηρή έννοια του όρου, καθώς προσφέρει τους χώρους του για τη διοργάνωση διαλέξεων, εκπαιδευτικών σεμιναρίων, παρουσιάσεων και συναντήσεων. Γύρω από αυτή τη λογική έχει “δομηθεί” και το πρόγραμμα Educ.ation, το οποίο παρουσιάζει δωρεάν προς όλους εκπαιδευτικά σεμινάρια πάνω σε εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από την επιχειρηματικότητα και την τεχνολογία.

Το Found.ation εκτός από μεμονωμένες ομάδες, φιλοξενεί επίσης τους συμμετέχοντες του προγράμματος της Γενικής Γραματείας Νέας Γενιάς “Κυψέλες Επιχειρηματικότητας” για την περιοχή της Αθήνας, αλλά και καθιερωμένες εταιρείες όπως η Logitech. Επίσης, εντάσσεται σε ένα ευρύτερο δίκτυο χώρων φιλοξενίας events και διοργανώσεων που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το The Hub Events ή το Pop Up 123.

Ο τιμοκατάλογος του Found.ation έχει παραμείνει ίδιος με αυτόν του 123P και πιο συγκεκριμένα:
Τα ανοιχτά γραφεία χρεώνονται με 150 ευρώ ανά μήνα και 50 ευρώ τέλος ενεργοποίησης.
Τα διαχωρισμένα γραφεία, συγκεκριμένα ανά χρήστη χρεώνονται ως εξής: Για ένα άτομο 350 ευρώ ανά μήνα (τέλος εγκατάστασης 100 ευρώ), για δύο άτομα 400 ευρώ ανά μήνα (τέλος εγκατάστασης 100 ευρώ) και για τρία άτομα 450 ευρώ ανά μήνα (τέλος εγκατάστασης 100 ευρώ).
Η ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα συσκέψεων έως 12 ατόμων χρεώνεται με 12 ευρώ συν ΦΠΑ ανά ώρα, ενώ η αίθουσα διαλέξεων έως 30 ατόμων με 20 ευρώ συν ΦΠΑ ανά ώρα. Σε περιπτώσεις που απαιτούνται μεγαλύτερες εγκαταστάσεις για ραντεβού και παρουσιάσεις, μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αίθουσες του πολυχώρου The Hub Events που βρίσκεται σε απόσταση “αναπνοής”.

Στις βασικές υπηρεσίες του Found.ation συμπεριλαμβάνονται διεύθυνση φυσικής αλληλογραφίας, λογαριασμός email, απεριόριστο ίντερνετ, χρήση fax server, φωτοτυπικού, εκτυπωτή και σαρωτή, χρήση κουζίνας, αποθηκευτικοί χώροι, χρήση ρεσεψιόν, λογισμικό γραμματειακής υποστήριξης κλπα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει κάθε χώρος εργασίας στο Found.ation επικοινωνήστε με την ομάδα του, πατώντας εδώ.

Impact HUB Athens

Το Impact HUB Athens είναι ένας ιδιαίτερος χώρος, καθώς εκτός από τη δυνατότητα φιλοξενίας επαγγελματιών και εταιρειών, προσφέρει ένα τοπικό δίκτυο, μία “κοινότητα”, παγκόσμια συνδεδεμένη με τα 40 HUBs που λειτουργούν και στις πέντε ηπέιρους του κόσμου.

Το HUB Athens διαθέτει φιλικούς, άνετους χώρους εργασίας, συναντήσεων και εκδηλώσεων που εμπνέουν και συνδέουν τους ανθρώπους. Το Impact Hub απευθύνεται τόσο σε τεχνολογικές εταιρείες, όσο και σε πρωτοβουλίες, projects και freelancers διαφορετικών τομέων: περιβάλλον, κοινωνικές επιχειρήσεις, πολιτισμός, εκπαίδευση, αγροτικά προϊόντα, σχεδιασμός, οικονομικά, τουρισμός κα. Επίσης, σε άτομα και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που θέλουν να έχουν ενεργή επαφή και συμβολή στην κοινότητα αυτή.

Οι δραστηριότητες του χώρου έχουν ως αρχή τη συνεχή ροή διασύνδεσης των συμμετεχόντων, τη δικτύωση, την έμπνευση και τη συνεργασία μέσα από events, workshops, τακτικές παρουσιάσεις και συνδιαλέξεις με ανθρώπους διακεκριμένους σε όλους τους τομείς. Σκοπός τους είναι αφενός η ανάπτυξη και εξέλιξη πρωτοβουλιών και επιχειρηματικών δράσεων μέσω των προγραμμάτων του HUB Athens και της εξατομικευμένης καθοδήγησης από ειδικούς και αφετέρου η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευαισθητοποίησης και δράσης μέσα από διαφορετικά δρώμενα.

Οι χώροι του HUB Athens είναι ακόμη υπό μερική διαμόρφωση από όλα τα μέλη του, ωστόσο ήδη έχει τους πρώτους φιλοξενούμενούς του, ενώ έχει ανακοινώσει και τη φιλοξενία κάποιων events, όπως το επερχόμενο πρώτο GloVoCon και το Athens Startup Weekend University.

Η τιμολόγηση στο Impact HUB Athens ξεκινά με βασική “ταρίφα” και αυξομειώνεται ανάλογα με τη χρήση που κάνει κάποιος και τις υπηρεσίες που του παρέχονται. Οι βασικές σταθερές τιμές για χρήση του χώρου του Impact Hub Athens είναι:
Hub Connect: 23 ευρώ για 10 ώρες ανά μήνα
Hub Active: 44 ευρώ για 25 ώρες ανά μήνα
Hub Accelerate: 87 ευρώ για 50 ώρες ανά μήνα
Hub Scale: 136 ευρώ για 100 ώρες ανά μήνα
Hubitants: 210 ευρώ για απεριόριστες ώρες χρήσης

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν μόνο τη χρήση του χώρου, αλλά και άλλων υπηρεσιών, όπως προγραμμάτων, events, ειδικές εκπτώσεις για Impact Hub events του δικτύου κλπ. Δίδονται ειδικές τιμές σε ομάδες, κοινωνικές επιχειρήσεις και startups.

Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες και την τιμολόγηση του Impact HUB Athens επικοινωνήστε με την ομάδα του εδώ.

Loft2Work

Το Loft2work είναι ένας συνεργατικός χώρος εργασίας ο οποίος φιλοξενεί εταιρείες και επαγγελματίες με εξελίξιμες, και εν δυνάμει, βιώσιμες επιχειρηματικές ιδέες, ενώ δίδει τη δυνατότητα φιλοξενίας συσκέψεων, παρουσιάσεων και σεμιναρίων. Κυρίως εστιάζει σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο κοινωνικό επιχειρείν. Εκτός από τις δυνατότητες φιλοξενίας, προσφέρει πρόσβαση σε δίκτυο ανθρώπων και σε υποδομές.

Τις υπηρεσίες του Loft2Work μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο μέλη του χώρου όσο και μη μέλη, ωστόσο τα μέλη έχουν κάποια επιπλέον οφέλη. Ενδεικτικά, για τις ατομικές συνδρομές παρέχεται προνομιακή τιμολόγηση, προτεραιότητα στις υποδομές του χώρου και στη συμμετοχή και παρακολούθηση εκδηλώσεων, σεμιναρίων και εργαστηρίων, συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα επικοινωνίας και επιχειρησιακής ανάπτυξης κλπ., ενώ για τις ομαδικές συνδρομές παρέχονται εταιρικές υπηρεσίες όπως ενοικίαση χώρου, διοργάνωση εταιρικών συναντήσεων, σεμιναρίων κτλ., συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα κοινωνικής έρευνας, κοινωνικής επιχειρηματικότητας, κοινωνικής καινοτομίας και επικοινωνίας, συντονισμός και υλοποίηση έργων στον τομέα της κοινωνικής έρευνας, κοινωνικής επιχειρηματικότητας, κοινωνικής καινοτομίας, προκαθορισμένες συνεργασίες με υψηλόβαθμα στελέχη από διαφορετικού τύπου επιχειρήσεις και άλλες.

Ο τιμοκατάλογος του Loft2Work διαμορφώνεται ως εξής:
Θέση σε ανοιχτό συνεργατικό χώρο για μέλη (ανά έτος): 250 ευρώ για ιδιώτες επαγγελματίες, 100 ευρώ για φοιτητές, 500 ευρώ για ομάδες έως τρία άτομα (167 ευρώ ανά άτομο), 700 ευρώ για ομάδες έως έξι άτομα (117 ευρώ ανά άτομο).

Ενοικίαση χώρου: Χώρος συναντήσεων πέντε έως οκτώ ατόμων 15 ευρώ ανά ώρα για τα μέλη και 20 ευρώ ανά ώρα για τα μη-μέλη, χώρος συναντήσεων δέκα έως δώδεκα ατόμων 25 ευρώ ανά ώρα για τα μέλη και 30 ευρώ ανά ώρα για τα μη-μέλη.

Η πρώτη επίσκεψη στο Loft2Work είναι δωρεάν, ενώ παρέχονται ειδικές τιμές για επισκέπτες και για δοκιμαστική χρήση του χώρου.

Οι τιμές περιλαμβάνουν φιλοξενία, καθοδήγηση και υποστήριξη καθώς και δωρεάν χρήση των υποδομών του loft2work (διαδίκτυο, φορητούς υπολογιστές, εκτυπωτή, fax, σαρωτή, βιντεοπροβολέα, καφέ ή τσάι).

Περισσότερες πληροφορίες για τις εγγραφές μελών και τις παροχές του Loft2Work πατήστε εδώ.

Orange Grove

Αποτελεί το χώρο φιλοξενίας και “εκκόλαψης” νέων επιχειρηματικών προσπαθειών που δημιούργησε η πρεσβεία του βασιλείου της Ολλανδίας στην Αθήνα προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της “διαρροής εγκεφάλων” νέων επαγγελματιών από την Ελλάδα.

Το Orange Grove προσφέρει γραφεία και ανάλογο εξοπλισμό (καρέκλες, τραπέζια, γρήγορη σύνδεση στο ίντερνετ, εκτυπωτές κλπα.), καθώς και πρόσβαση σε αίθουσες συσκέψεων. Ωστόσο, δεν πρόκειται για ένα απλό co-working space, καθώς παρέχει εκπαιδευτικά σεμινάρια για σειρά θεμάτων, όπως νομικά, λογιστικά, μάρκετινγκ κλπα., ευκαιρίες δικτύωσης και συμβουλευτικών υπηρεσιών, οι οποίες θα παρέχονται από τις συνεργαζόμενες εταιρείες, όπως οι Philips, KLM, Unilever, Coco-Mat, Athenian Breweries, οι οποίες και χρηματοδοτούν την πρωτοβουλία, και από κορυφαία ολλανδικά πανεπιστήμια, όπως του Άμστερνταμ και του Ντελφτ. Επιπλέον, το Orange Grove θα διοργανώσει ένα bootcamp 40 ωρών για το μετασχηματισμό της επιχειρηματικής ιδέας σε ένα “τέλειο” επιχειρηματικό πλάνο.

Υπάρχει κόστος συμμετοχής στο πρόγραμμα (το οποίο ανέρχεται σε 100 ευρώ), παρ’ ότι πρόκειται για μία πρωτοβουλία της πρεσβείας με κοινωνικό χαρακτήρα, και αυτό, σύμφωνα με τους διοργανωτές, αφενός προκειμένου να μην “σκοτώσει” τον ανταγωνισμό των υπόλοιπων χώρων και να διατηρήσει υγιή την “αγορά” των co-working spaces και incubators και αφετέρου προκειμένου να δώσει ένα κίνητρο στους συμμετέχοντες νέους επιχειρηματίες ώστε να παίρνουν όσο “σοβαρά” απαιτείται την επιλογή τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Το Orange Grove έχει ήδη υποδεχθεί τις πρώτες του ομάδες, ενώ ανοιχτός είναι ο δεύτερος γύρος υποβολής προτάσεων, ο οποίος λήγει στις 30 Οκτωβρίου.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Synergy Project

Το Synergy Project αποτελεί και αυτό ένα από τα πρώτα coworking spaces της Ελλάδος και βρίσκεται επίσης στο κέντρο της Αθήνας. Είναι εξοπλισμένο με πλήρεις και σύγχρονες υποδομές γραφείου, προκειμένου να παράσχει λύσεις επαγγελματικής στέγης τόσο σε startup εταιρείες όσο και σε μεμονωμένους επαγγελματίες ή φοιτητές.

Εκτός από τα πλήρως εξοπλισμένα γραφεία και τις αίθουσες συναντήσεων ή παρουσιάσεων, το Synergy Project στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου συνεργατών, με απώτερο σκοπό την προώθηση της δουλειάς τους και την διεύρυνση των επαγγελματικών τους ευκαιριών μέσω αυτού του δικτύου.

Ο τιμοκατάλογος του Synergy Project διαμορφώνεται ως εξής:
Σταθμοί εργασίας ενός ατόμου: Για μία ημέρα 15 ευρώ, για πέντε ημέρες 71,25 ευρώ, για 10 ημέρες 130 ευρώ, για ένα μήνα 279 ευρώ.
Γραφείο τεσσάρων – πέντε ατόμων: Για μία ημέρα 45 ευρώ, για πέντε ημέρες 213,75 ευρώ, για 10 ημέρες 405 ευρώ.
Αποκλειστικό γραφείο ενός ατόμου: 320 ευρώ ανά μήνα.
Αίθουσα συναντήσεων για ένα έως τρία άτομα: Για 1 ώρα 12 ευρώ, για 10 ώρες 114 ευρώ, για 20 ώρες 216 ευρώ, για 30 ώρες 306 ευρώ, για 40 ώρες 384 ευρώ.
Αίθουσα συναντήσεων για τέσσερα έως οκτώ άτομα: Για 1 ώρα 16 ευρώ, για 10 ώρες 152 ευρώ, για 20 ώρες 288 ευρώ, για 30 ώρες 408 ευρώ, για 40 ώρες 512 ευρώ.

Ο εξοπλισμός, οι υπηρεσίες και οι ευκολίες που προσφέρει κάθε σταθμός εργασίας, γραφείο ή αίθουσα συναντήσεων διαφέρουν ανάλογα με τη χρήση. Στα βασικά πακέτα συμπεριλαμβάνονται οθόνες 24 ιντσών, ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι, τηλεφωνικές κλήσεις μέσω ίντερνετ, χρήση εκτυπωτή, τηλεομοιοτυπίας, σαρωτή και φωτοτυπικού, χαμηλού κόστους τηλεφωνικές κλήσεις, σύνδεση στο διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας, αποθηκευτικό χώρο 50GB, εργονομικά σχεδιασμένες καρέκλες, καφέ και τσάι.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Synergy Project και τις παροχές του πατήστε εδώ.

Tzaferi16

Πρόκειται για έναν νέο χώρο, ο οποίος έχει δημιουργηθεί σε ένα παλιό εργοστάσιο καλλυντικών στον Κεραμεικό. Αποτελεί την έδρα μίας εταιρείας επικοινωνίας η οποία αποφάσισε να διαθέσει τον υπόλοιπο χώρο προς “συγκατοίκηση” με άλλες εταιρείες ή επαγγελματίες.

Στην υποδοχή και στο λόμπυ είναι τοποθετημένα έπιπλα design, ενώ παρέχονται δωρεάν ποδήλατα για κοντινές βόλτες των ενοίκων του χώρου και ασύρματη σύνδεση στό ίντερνετ παντού. Μέσα στο εσωτερικό του κτηρίου έχει διαμορφωθεί μία εσωτερική πλατεία γύρω από ένα δένδρο ελιάς και έχουν τοποθετηθεί παιχνίδια, όπως μπασκέτα, ποδοσφαιράκι και μπιλιάρδο. Υπάρχει, τέλος, και καφέ το οποίο με παρέχοντας εξοπλισμό κουζίνας μπορεί να λειτουργήσει και ως εστιατόριο.

Ο τιμοκατάλογος των χώρων εργασίας κυμαίνεται από 195 έως 280 ευρώ το μήνα για ένα ανοιχτό γραφείο και 479 έως 595 ευρώ το μήνα για ένα κλειστό γραφείο των δύο ατόμων (δηλαδή 239 έως 297 ευρώ το μήνα ανά άτομο).

Η τιμή του ενοικιασθέντος χώρου υπολογίζεται ανάλογα με το “πακέτο” υπηρεσιών που αγοράζει ο χρήστης του. Βασικοί παράμετροι υπολογισμού του κόστους είναι το εμβαδό και ο τύπος του χώρου, η συχνότητα χρήσης μέσα στην εβδομάδα, ο αριθμός των ατόμων της ομάδας και οι υπηρεσίες που προσθέτει ο χρήστης στο βασικό πακέτο.

Οι υπηρεσίες που παρέχει το Tzaferi16 περιλαμβάνουν: Ενοίκιο χώρου, διαχείριση, συντήρηση (εργασία, υλικά, αναλώσιμα), καθαρισμός (εργασία, υλικά, αναλώσιμα), υπηρεσία reception με διαχείριση φυσικής αλληλογραφίας, υποστήριξη ΙΤ για την αρχική εγκατάσταση, δίκτυο (ασύρματο wi-fi ή με καλωδίωση), ηλεκτρικό ρεύμα, νερό, θέρμανση/κλιματισμό, ελεύθερη χρήση του Café, με απεριόριστη κατανάλωση γαλλικού και στιγμιαίου καφέ (και για τους επισκέπτες σας), ελεύθερη χρήση των ποδηλάτων που προσφέρει ο χώρος.

Επιπλέον μπορούν να προστεθούν υπηρεσίες όπως υποστήριξη ΙΤ με μόνιμο βασικό help desk, παροχή internet, περιφερειακά με αναλώσιμα (εκτυπωτές, scanners), επίπλωση (γραφείο, κάθισμα, συρταροθήκη με κλειδί, φωτιστικό, κάδος), χρήση των αιθουσών συναντήσεων (με απεριόριστη κατανάλωση καφέ και για τους επισκέπτες).

Ακόμη, οι χρήστες του χώρου μπορούν να έχουν μία σειρά από προστιθέμενες υπηρεσίες για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους: Υπηρεσίες marketing, διαφήμισης, digital (σχεδιασμός internet site κά.), design (εταιρική ταυτότητα, κάρτες, επιστολόχαρτα κά.), υπηρεσίες έρευνας αγοράς, σχεδιασμού και στρατηγικής, οργάνωση εκδηλώσεων.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ