Την επένδυση 80 εκατομμυρίων ευρώ στη Νοτιανατολική Ασία για επέκταση των δραστηριοτήτων της στην περιοχή ανακοίνωσε η Bosch. Με σλόγκαν «Βοηθάμε να κάνουμε τη διαφορά» η εταιρεία θα επενδύσει το προαναφερθέν ποσό για να ενδυναμώσει την παρουσία της στην περιοχή και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της.
Με πληθυσμό 600 εκατ. κατοίκων η περιοχή της Νοτιανατολικής Ασίας παρέχει στον Όμιλο της Bosch πλήθος δυνατοτήτων για επενδυτικές δραστηριότητες. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε κι ο Peter Tyroller, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρεία στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού: "Η νοτιοανατολική Ασία είναι μια σημαντική περιοχή για τον Όμιλο Bosch. Για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη στην περιοχή σχεδιάζουμε επένδυση 80 εκατ. ευρώ αυτό το έτος".
Ο μεγάλος και νέος πληθυσμός της περιοχής, η αυξανόμενη αγοραστική δύναμη της μεσαίας τάξης, η αυξανόμενη ζήτηση για υποδομές, η αστικοποίηση και η ανάγκη για τη διατήρηση των φυσικών πόρων καθιστούν την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας ιδιαίτερα σημαντική από πλευράς επενδύσεων για την Bosch. Ακόμη η εταιρεία βλέπει προοπτικές και στον τομέα της συνδεσιμότητας και του Internet of Things (IoT).
Να σημειωθεί ότι η Bosch δραστηριοποιείται στην περιοχή από το 1919 και έχει ήδη παρουσία και στα δέκα μέλη της ASEAN (Ένωση Χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας) τα οποία απαρτίζουν οι: Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Ινδονησία, Φιλιππίνες, Μπρουνέι, Μυανμάρ, Λάος, Καμπότζη, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ. Ήδη η εταιρεία την τελευταία δεκαετία έχει επενδύσει ποσό περί τα 500 εκατ. ευρώ για την επέκταση των περιοχών παραγωγής και ανάπτυξης στην περιοχή.
Στο α΄ εξάμηνο του 2016 η εταιρεία εγκαινίασε νέα γραφεία στις Φιλιππίνες και την Ινδονησία ενώ σκοπεύει να επεκτείνει τις μονάδες Λύσεων Κινητής στη Μαλαισία και το Βιετνάμ. Επιπρόσθετα, σχεδιάζει τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στην Ταϊλάνδη.
Το 2015 η εταιρεία επέτυχε στην περιοχή αύξηση των πωλήσεων κατά 12% σε πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 780.000 ευρώ. Η εταιρεία αναμένει αύξηση και για αυτό το έτος.
Μπορείτε να δείτε την καμπάνια με τίτλο "We help make a difference" της Bosch για βελτίωση της αναγνωρισιμότητάς της στο παρακάτω βίντεο.