Η Γενιά Υ γυρίζει την πλάτη στο Δημόσιο και επιλέγει 40 εταιρείες για απασχόληση

Μόνον το 8% των νέων της γενιάς Υ (που αποτελείται από τους γεννηθέντες την περίοδο 1980 – 2000) είναι θετική στο να δουλέψουν στον Δημόσιο τομέα, όπως προκύπτει, μεταξύ άλλων, από τη μεγάλη έρευνα του kariera.gr για τη Γενιά Υ, τη μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη, για τη συγκεκριμένη γενιά.

Ορισμένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής:

– Το 53% των νέων επιθυμεί να δουλέψει σε Ελληνική εταιρεία.

– Το 45,6% (όσων νέων 18-29 ετών δήλωσαν πως εργάζονται) παίρνει καθαρό μισθό μικρότερο απο 500 ευρώ.

– Ένας στους 2 νέους δήλωσαν πως η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την προσωπική τους ζωή.

– Ο πρώτος πιο σημαντικός λόγος για παραίτηση είναι η έλλειψη δικαιοσύνης (84%) και πέμπτος λόγος ο μισθός που παίρνουν (69%).

Επίσης, στην έρευνα παρουσιάζονται οι 40 εταιρείες στις οποίες οι νέοι της Γενιάς Υ δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουλέψουν, και είναι οι εξής:

– GOOGLE
– Coca-Cola Τρία Έψιλον
– Super Market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ
– Όμιλος OTE
– P&G HELLAS
– ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΡΕΛΙΑ AE
– Ελληνικά Πετρέλαια
– Microsoft
– Nestlé Ελλάς SA
– ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas
– PwC
– Apple
– Deloitte
– Aegean
– Μπισκότα Παπαδοπούλου Α.Ε.
– ΑΚΤΩΡ
– ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
– Ιnditex
– Εθνική Τράπεζα Ελλάδος
– Ernst & Young
– Τράπεζα Πειραιώς
– MCKINSEY
– Όμιλος Υγεία
– LIDL ΕΛΛΑΣ
– L’Oréal
– Mondelēz International Inc.
– NIKE
– AB Βασιλόπουλος
– Alpha Bank
– KΟΡΡΕΣ
– Όμιλος Τιτάν
– Apivita
– IKEA
– INTRACOM
– Μασούτης A.E.
– SΚROUTZ
– BIC ΒΙΟΛΕΞ
– MΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ)
– ΔΕΗ
– VODAFONE

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα διεξήχθη από το kariera.gr, το πρώτο website για την εργασία στην Ελλάδα, μέλος του CareerBuilder, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τρίτη χρονιά, κατά το χρονικό διάστημα Απρίλιος – Μάιος 2016.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 5.208 νέοι της γενιάς Υ (γεννημένοι την περίοδο 1980-2000) ηλικίας 18-35 ετών, φοιτητές και απόφοιτοι ΑΕΙ / ΑΤΕΙ από όλη την Ελλάδα με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και τυχαία δειγματοληψία.

Το μέγεθος του δείγματος περιορίζει το όποιο στατιστικό λάθος στο 1% και καθιστά την παρούσα έρευνα τη μεγαλύτερη που έχει διεξαχθεί ποτέ στην Ελλάδα και σε χώρα της Ευρώπης για τη γενιά Υ.

Σκοπός της έρευνας είναι να αναλύσει τις στάσεις που έχουν οι νέοι αυτής της γενιάς στην Ελλάδα ως προς την καριέρα τους και ως προς το τι είναι σημαντικό για εκείνους όταν σχεδιάζουν και προγραμματίζουν την εργασιακή τους ζωή. Το 2016 η έρευνα εμπλουτίσθηκε με μία ενότητα που μελετά την επίδραση της κρίσης στην καριέρα των νέων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ