Vodafone: Προσωπική εξυπηρέτηση για επαγγελματίες

Τη νέα υπηρεσία προσωπικής εξυπηρέτησης για όλους τους επαγγελματίες ανακοίνωσε η Vodafone, με στόχο τη γρήγορη και εύκολη επικοινωνία, και την αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των εξειδικευμένων αναγκών τους.

Ειδικότερα, το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone (βραβευμένο, για 3η συνεχόμενη χρονιά, ως καλύτερο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών) προχωράει σε νέα δομή για να προσφέρει, για πρώτη φορά, τη δυνατότητα σε όλους τους εταιρικούς της πελάτες να έχουν τον προσωπικό τους σύμβουλο.

Συγκεκριμένα κάθε εταιρικός πελάτης, θα μπορεί να επικοινωνεί τηλεφωνικά απευθείας με τον προσωπικό του σύμβουλο Vodafone, καλώντας στο 1399, για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα σχετικά με το πρόγραμμα χρήσης ή το λογαριασμό του, ή ακόμα και για να ενημερωθεί σχετικά με οποιοδήποτε θέμα αφορά την επιχείρηση του.

Παράλληλα, στα καταστήματα Vodafone, όλοι οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν εξειδικευμένο προσωπικό, που θα τους δώσει μία ολοκληρωμένη λύση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της δικής τους επιχείρησης. Ενώ, ο Business Advisor, επισκέπτεται τους επαγγελματίες στο χώρο τους προκειμένου να αναζητήσουν και να βρουν από κοινού νέους τρόπους ανάπτυξης της επιχείρησής τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ