Taxibeat: Το πλάνο για νέες υπηρεσίες μεταφορών και ο “πόλεμος” με το ΣΑΤΑ

του Δημητρίου ΠΟΓΚΑ

Η Taxibeat κλείνει τον Μάιο τα τέσσερα χρόνια «ζωής», ωστόσο το νέο όραμα του συνιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Νίκου Δρανδάκη είναι να μην παραμείνει μία «απλή», σύγχρονη εταιρεία ταξί – στην πραγματικότητα η Taxibeat δεν διατηρεί ιδιόκτητο στόλο, άρα δεν θεωρείται εταιρεία ταξί αυτή καθ’ εαυτή, αλλά να γίνει μία εταιρεία που θα κάνει τις πόλεις στις οποίες λειτουργεί πιο αποτελεσματικές.

Αυτό ανέφερε μιλώντας στο 7ο Startup Grind Athens που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο InnovAthens.

Σε μία συζήτηση που «πυροδοτήθηκε» από ερωτήσεις σχετικά με την είσοδο της Uber στην Αθήνα, αλλά και από το λανσάρισμα της υπηρεσίας Boxi από την Taxibeat, o Νίκος Δρανδάκης έδωσε μερικά «ψήγματα» από το πλάνο της εταιρείας να μετατραπεί σε έναν ολοκληρωμένο φορέα μεταφοράς προσώπων και πραγμάτων – όπως είναι η σχετική τάση και στο εξωτερικό – εκμεταλλευόμενη τη δύναμη της τεχνολογίας και την άνοδο της «διαμοιρασμένης οικονομίας».

«Ένα χαρακτηριστικό των εταιρειών του χώρου μας (σσ. της τεχνολογίας) είναι ότι μετεξελίσσονται. Δραστηριοποιούμενοι στην αγορά του ταξί και συλλέγοντας δεδομένα για να μπορέσουμε να συντονίσουμε έναν στόλο, αναπτύσσουμε τεχνογνωσία που μπορεί να αξιοποιηθεί και σε άλλα πράγματα για να δημιουργηθεί μία πιο αποτελεσματική πόλη. Με το Boxi μαθαίνουμε πώς να βγάζουμε έξω όχι επαγγελματίες αλλά ιδιώτες και χτίζουμε την τεχνογνωσία για το πώς να τους συντονίσουμε. Σχεδιάζουμε να λανσάρουμε και νέες υπηρεσίες, έρχονται πολλά πράγματα στο μέλλον. Δεν θα μείνουμε στην αγορά ταξί», τόνισε.

Διαβάστε περισσότερα στο Startupper.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ