Taxibeat Βραζιλίας: Συνεργάζεται με τη Chevrolet για την υπεύθυνη οδήγηση

Μία πρωτοβουλία για την ενθάρρυνση της υπεύθυνης οδήγησης υλοποιεί στη Βραζιλία η Chevrolet σε συνεργασία με την μπιραρία Botequim Informal και το Taxibeat Βραζιλίας.

Η καμπάνια με τίτλο “Φίλαθλοι της Chevrolet” θα ξεκινήσει αύριο, Κυριακή 25 Αυγούστου, και κατά τη διάρκεια της μετάδοσης των αγώνων του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος της Βραζιλίας η ομάδα προώθησης της καμπάνιας θα “εισβάλλει” στις μπιραρίες του δικτύου της Botequim Informal για να μετρήσει τα επίπεδα αλκοόλ των ποδοσφαιρόφιλων. Εκτός από τα δώρα που θα μοιράσει η Chevrolet, όσοι επιλέξουν να γυρίσουν στο σπίτι με το Taxibeat θα πάρουν ένα κουπόνι 15 ρεάλ Βραζιλίας για να πληρώσουν την “κούρσα” τους.

Αυτή την Κυριακή η προωθητική καμπάνια θα “τρέξει” στα καταστήματα της μπιραρίας στην Ιπανέμα και στο Λεμπλόν κατά τη διάρκεια της μετάδοσης του αγώνα Σάο Πάουλο – Φλουμινένσε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ