Space Hellas: Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών το 2014

Ενισχυμένα εμφανίζονται τα βασικά οικονομικά μεγέθη της Space Hellas κατά το 2014.

Ειδικότερα, ο ενοποιημένος τζίρος της Space Hellas για το 2014 παρουσίασε αύξηση κατά 5,1% και έφτασε στα 43,1 εκ. ευρώ, έναντι 41 εκ. ευρώ το 2013.

Τα μεικτά κέρδη μειώθηκαν σε 12,4 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 13,2 εκ. ευρώ το 2013, χωρίς η μείωση αυτή να επηρεάσει το EBITDA, το οποίο σημείωσε οριακή αύξηση και έκλεισε σε 4,1 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 4 εκ. ευρώ το 2013.

Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν σε 416 χιλ. ευρώ το 2014 έναντι 689 χιλ. ευρώ το 2013 και τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν σε 749 χιλ. ευρώ το 2014 έναντι 31 χιλ. ευρώ το 2013.

Παράλληλα με τη αύξηση του τζίρου και του EBITDA, συνεχίστηκε η πορεία μείωσης τόσο του συνολικού τραπεζικού δανεισμού, ο οποίος έκλεισε στα 18,9 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 20,1 εκ. ευρώ το 2013, όσο και του καθαρού χρέους το οποίο ανήλθε σε 15 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 19,2 εκ. ευρώ ο 2013, μειωμένο κατά 4,2 εκ. ευρώ.

Αξιοσημείωτη είναι και η δημιουργία σημαντικών θετικών λειτουργικών ταμειακών ροών ύψους 4 εκ. ευρώ, οι οποίες διοχετεύτηκαν στη μείωση του δανεισμού αλλά κατά κύριο λόγο στην αύξηση των διαθεσίμων τα οποία έκλεισαν στα 3,8 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 0,8 εκ. ευρώ το 2013, διατηρώντας ένα σταθερά ασφαλές περιβάλλον για την ανάπτυξη του ομίλου το 2015.

Για τη μητρική εταιρία ο τζίρος έκλεισε στα 40,9 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 38,7 εκ. ευρώ το 2013, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA ανήλθαν σε 4,1 εκ. ευρώ το 2014 έναντι 3,5 εκ. ευρώ το 2013. Τέλος, τα κέρδη προ φόρων της μητρικής για το 2014 ανήλθαν σε 1.963 χιλ. ευρώ έναντι 161 χιλ. ευρώ το 2013 και τα αντίστοιχα αποτελέσματα μετά φόρων το 2014 ανήλθαν σε 2.444 χιλ. ευρώ έναντι -359 χιλ. ευρώ το 2013.

Ως γενική εκτίμηση, για το 2015 ο όμιλος φιλοδοξεί να συνεχίσει την προσπάθεια βελτίωσης της ισχυρής θέσης του, τόσο σε εμπορικό επίπεδο, όσο και στο επίπεδο των θεμελιωδών οικονομικών του μεγεθών συνυπολογίζοντας πάντα το γενικότερο περιβάλλον της αγοράς. Ταυτόχρονα η προσπάθεια αύξησης της εξωστρέφειας και του ποσοστού των εσόδων που προέρχεται από πελάτες και δραστηριότητες στο εξωτερικό παραμένει αμείωτη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ