Ποιές είναι οι ιδανικές ημέρες για να αποστείλω e-mail newsletter; Ποιο μήνα θα διαπιστώσω τα μεγαλύτερα ποσοστά open rate; Τί συσκευές ή λειτουργικά συστήματα χρησιμοποιούν οι παραλήπτες μου για να διαβάζουν τα newsletters τους; Θα εμφανίζεται σωστά το newsletter μου σε παραλήπτες που χρησιμοποιούν mobile συσκευή; Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς e-mail και desktop clients;
Ερωτήματα όπως αυτά απασχολούν τους marketers που δραστηριοποιούνται μέσω e-mail marketing ενεργειών, και απαντώνται μέσω ενός πολύ ενδιαφέροντος Infographic που δημοσιεύτηκε από το Moosend, που αποτελεί μια διεθνή πλατφόρμα e-mail marketing που αναπτύχθηκε στη χώρα μας.
Οι κύριες διαπιστώσεις
Μέσα από το εν λόγω Infographic το Moosend ανακοίνωσε την πορεία του για το 2013, δίνοντας επιπλέον απαντήσεις σε αυτά τα ζητήματα.
Κάποια στοιχεία που έχουν ενδιαφέρον για την τοπική αγορά (καθώς κατά ένα μεγάλο ποσοστό το πελατολόγιο προέρχεται από ελληνικές επιχειρήσεις) δείχνουν τα εξής:
- Η Δευτέρα και η Τρίτη φαίνεται να είναι οι καλύτερες ημέρες για αποστολή e-mail newsletter από πλευράς open rate.
- Ο καλύτερος μήνας είναι ο Νοέμβριος, καθώς τότε φαίνεται να ανοίγουν περισσότερο οι αποδέκτες τα e-mail newsletters τους.
- Είναι εμφανής η αλλαγή του trend στη χρήση των mobile συσκευών έναντι του desktop καθώς τα ανοίγματα των e-mails από mobile από μήνα σε μήνα αυξάνουν τρομακτικά, "σκαρφαλώνοντας" από το 17% του Ιανουαρίου του '13 στο 32% το Δεκέμβριο του ίδιου έτους.
- To Android έναντι του iOS φαίνεται να έχει κερδίσει έδαφος μέσα στο 2013, και ενδεχομένως να ξεπεράσει κατά το 2014 την απήχηση του iOS, καθώς βλέπουμε από το 24% τον Ιανουάριο να φτάνει το 47% το Δεκέμβριο του '13.
Σε σχέση με τους e-mail clients, παρατηρούμε μια σταθερά ανοδική πορεία του Yahoo! με αύξηση του penetration από 29% σε 34% μέσα στο έτος.
Τα στοιχεία έχουν προκύψει από πάνω από 330 εκατ. e-mail newsletters που απεστάλησαν μέσω της πλατφόρμας του Moosend για το 2013, που αντιστοιχούν σε περίπου 10 e-mail / δευτερόλεπτο.