Madwalk by Coca-Cola light: Σε online πώληση για καλό σκοπό το συλλεκτικό κόκκινο φόρεμα που σχεδίασε η BSB

Την Πέμπτη 3 Απριλίου σε ένα κατάμεστο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Metropolitan Expo πραγματοποιήθηκε το φετινό Madwalk by Coca-Cola light.

Η χορηγία της Coca-Cola light στον αναγνωρισμένο fashion και music θεσμό πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος “Νιώσε την καρδιά σου“, την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) για την ενημέρωση των γυναικών γύρω από τα καρδιαγγειακά νοσήματα, την οποία η Coca-Cola light στηρίζει για τρίτη συνεχή χρονιά.

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η παρουσίαση του συλλεκτικού κόκκινου φορέματος που σχεδίασε η BSB αποκλειστικά για την Coca-Cola light και το MAD, ειδικά για την εκδήλωση και το πρόγραμμα “Νιώσε την καρδιά σου”. Το catwalk ντύθηκε κατακόκκινο, με 40 μοντέλα να φορούν το εντυπωσιακό φόρεμα και να διασχίζουν την τεράστια σκηνή υπό το φως ενός ιδιαίτερου γλυπτού σε σχήμα καρδιάς, φτιαγμένου από 700 γυάλινα μπουκάλια Coca-Cola light,  συνθέτοντας έτσι ένα ανατρεπτικό performance.

To φόρεμα θα διατίθεται προς πώληση μέσω του online shop της BSB σε περιορισμένο αριθμό κομματιών, και μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του, καθώς και από την πώληση των εισιτηρίων της βραδιάς, θα διατεθεί για την υποστήριξη του προγράμματος “Νιώσε την καρδιά σου”.

Το φετινό Madwalk by Coca-Cola light, όπου καταξιωμένοι αλλά και πρωτοεμφανιζόμενοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας βρέθηκαν σε μοναδικές εμφανίσεις επί σκηνής μαζί με αγαπημένους καλλιτέχνες από το χώρο της μουσικής, παρακολούθησαν περίπου 2.000 καλεσμένοι.

Το Madwalk by Coca-Cola light θα προβληθεί από το κανάλι του Ant1, το Σάββατο 12 Απριλίου στις 21:15.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ