LG: Ψυγεία με την καινοτομία Door-in-Door

Ένα τακτοποιημένο και οργανωμένο ψυγείο αποτελεί άπιαστο όνειρο για τους περισσότερους ανθρώπους, λόγω του ασταμάτητου φόρτου της καθημερινότητάς τους.

Όλοι θα ήθελαν να διατηρούν το ψυγείο τους καθαρό και σε τάξη, όμως συχνά τα ωράρια και οι υποχρεώσεις τους δεν τους το επιτρέπουν, με αποτέλεσμα να πετούν παλιά, ξεχασμένα φαγητά ή να κάνουν περιττές αγορές, προκαλώντας έτσι σύγχυση στο εσωτερικό του οικιακού τους ψυγείου.

Προκειμένου να βοηθήσει στην επαναφορά της τάξης στην κουζίνα με τη δημιουργία ενός ψυγείου που να είναι βολικό στη χρήση και να παραμένει οργανωμένο, η LG Electronics, μετά από εκτεταμένες έρευνες σε καταναλωτές και πολλή σκληρή δουλειά, κατέληξε σε μια τέλεια δομημένη λύση, την μοναδική καινοτομία Door-in-Door.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η LG, 4 στους 10 καταναλωτές δεν ξέρουν με σιγουριά το περιεχόμενο του ψυγείου τους. Αυτή η έλλειψη εξοικείωσης έχει ως αποτέλεσμα συχνά να ξεχνιούνται τρόφιμα που τελικά χαλάνε και πετιούνται.

Επιπλέον, η έλλειψη τάξης έχει ως αποτέλεσμα 1 στους 4 καταναλωτές να σπαταλά χρόνο και χρήματα, κάνοντας επιπλέον διαδρομές στο σουπερμάρκετ και αγοράζοντας πράγματα που ήδη υπάρχουν στο ψυγείο.

Η τεχνολογία Door-in-Door της LG βοηθά στην επίλυση τέτοιων θεμάτων χάρη στην πρόβλεψη για εύκολη πρόσβαση και έξυπνη οργάνωση. Η καινοτομία Door-in-Door διαθέτει διπλή σχεδίαση πόρτας που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού, αποκαλύπτοντας ένα εκπληκτικά ευρύχωρο διαμέρισμα αποθήκευσης με απροσδόκητη ευκολία.

Έτσι, η εύρεση των απαραίτητων τροφίμων ή των σνακ γίνεται πιο απλή και γρήγορη, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνει κάποιος ανάμεσα σε διάφορα τρόφιμα ή σκεύη ενώ π.χ. μαγειρεύει.

Οι εκτεταμένες έρευνες της LG αποκάλυψαν ότι στα περισσότερα νοικοκυριά το ψυγείο ανοίγει κατά μέσο όρο 80 φορές την ημέρα, με μεγαλύτερη συχνότητα μάλιστα από μέλη της οικογένειας που αναζητούν ακριβώς τα ίδια τρόφιμα ή αναψυκτικά.

Η καινοτομία Door-in-Door επιτρέπει την εύρεση των τροφίμων χωρίς να χρειάζεται να ανοίγει η κυρίως πόρτα του ψυγείου, μειώνοντας έτσι την απώλεια του ψυχρού αέρα έως και 41 τοις εκατό.

Αυτό έχει επιπλέον αποτέλεσμα ο συμπιεστής να μη χρειάζεται να λειτουργεί συνέχεια με την ίδια ένταση προκειμένου να διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία του ψυγείου, αλλά και τα τρόφιμα να διατηρούν αντίστοιχα τη φρεσκάδα τους, μειώνοντας τις βόλτες στο σουπερμάρκετ.

Στο εσωτερικό του ψυγείου Door-in-Door της LG, το ρυθμιζόμενο αφαιρούμενο καλάθι (Moving Basket) σε συνδυασμό με το εύχρηστο και λειτουργικό συρτάρι που διαθέτει, επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν την οργάνωση του ψυγείου τους και να το διαμορφώνουν με τρόπο που να εξυπηρετεί βέλτιστα τις ανάγκες τους.

Κάθε μέλος της οικογένειας μπορεί να προσαρμόσει με ευκολία το ύψος των διαφορετικών εσωτερικών τμημάτων του ψυγείου σύμφωνα με τις δικές του απαιτήσεις. Αυτή η ευελιξία ξεχωρίζει τα Door-in-Door ψυγεία από τα συμβατικά ψυγεία, τα οποία διαθέτουν σταθερή εσωτερική διαρρύθμιση.

Εξάλλου, το Mini Table που διαθέτει το ψυγείο της LG, είναι ένα ακόμη από τα έξυπνα χαρακτηριστικά του ψυγείου, αφού είναι μια άνετη, επίπεδη επιφάνεια που επιτρέπει στους χρήστες να σερβίρουν στα ποτήρια ενώ στέκονται στο ψυγείο, χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρουν βαριά μπουκάλια στο τραπέζι.

Όλες αυτές οι ευκολίες επιτρέπουν στην οικογένεια να προσαρμόζει το χώρο των ραφιών του ψυγείου σύμφωνα με τα τρόφιμα και τα προϊόντα που τοποθετούν σε αυτό.

Έτσι, σε ένα τμήμα του ψυγείου μπορούν να διατηρούνται τα οργανικά προϊόντα, ενώ άλλοι χώροι του ψυγείου μπορούν να διαμορφωθούν κατάλληλα για τη φύλαξη και διατήρηση των snack, των επιδορπίων, των συσκευασμένων προϊόντων, των ποτών και πολλών ακόμη κατηγοριών τροφίμων.

Επειδή το Moving Basket επιτρέπει τη διαμόρφωση της εσωτερικής διαρρύθμισης του ψυγείου, οι οικογένειες μπορούν πλέον εύκολα να βρουν τη λειτουργικότητα που ταιριάζει καλύτερα στις δικές τους συγκεκριμένες ανάγκες.

Οι διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών διαφέρουν, ωστόσο το Door-in-Door ψυγείο με τους ρυθμιζόμενους εσωτερικούς χώρους που διαθέτει καλύπτει τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών.

Έτσι, το συγκεκριμένο ψυγείο μπορεί να διαμορφωθεί στις ανάγκες των Ευρωπαίων που θέλουν πολλούς ξεχωριστούς χώρους στο ψυγείο επειδή καταναλώνουν πολλά και διαφορετικά γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλά και για τους καταναλωτές της Βόρειας Αμερικής που προτιμούν ένα τμήμα στο ψυγείο τους να είναι για αποκλειστική χρήση για ενεργειακά ποτά και ροφήματα πρωτεΐνης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ