Facebook: Πάνω από τις εκτιμήσεις η αύξηση των εσόδων δεύτερου τριμήνου

Κατά 61% αυξήθηκαν τα έσοδα του Facebook κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2014, οφειλόμενα κυρίως στην αύξηση των διαφημιστικών εσόδων από κινητές συσκευές.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας το συγκεκριμένο τρίμηνο έφτασαν στα 2,91 δισ. δολάρια ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 2,81 δισ. δολάρια. Η διαφήμιση για κινητές συσκευές αποτέλεσε το 62% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας για το συγκεκριμένο τρίμηνο, σε σχέση με το 59% που ήταν την προηγούμενη περίοδο, και σε σχέση με το σχεδόν μηδενικό αντίστοιχο ποσοστό που ήταν στις αρχές του 2012, όταν και η εταιρεία εισήχθη στη Χρηματιστήριο.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο στα 791 εκατ. δολάρια, σε σχέση με τα 333 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Συνολικά για το 2013, τα διαφημιστικά έσοδα της Facebook αντιπροσώπευαν το 5,8% της παγκόσμιας ψηφιακής διαφήμισης για το 2013, σε σχέση με το 4,1% για το 2012.

Τέλος, η Facebook ανακοίνωσε ότι έχει πλέον 1,32 δισ. ενεργούς χρήστες, από 1,28 δισ. το προηγούμενο τρίμηνο, από τους οποίους τα 654 εκατ. χρήστες έκαναν χρήση της εφαρμογής από το κινητό τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ