Action Global Communications: Ενισχύει τις διαδικτυακές υπηρεσίες μέσω της Action Digital

Ο όμιλος εταιρειών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας Action Global Communications επεκτείνει τη βραβευμένη του στρατηγική προσέγγιση και στον τομέα των ψηφιακών παροχών, μέσω της Action Digital.

Στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο διαδικτυακό περιβάλλον, η Action Digital και η Action Global Communications είναι πλέον σε θέση να προσφέρουν πλήρως ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες διαδικτυακές αλλά και παραδοσιακές στρατηγικές επικοινωνίας έτσι ώστε να βοηθήσουν τους πελάτες τους να διευρύνουν την εμβέλειά τους και να κτίσουν σχέσεις με τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας εργαλεία ψηφιακής επικοινωνίας.

«Ο κόσμος του διαδικτύου προσφέρει ατελείωτες ευκαιρίες για επικοινωνία και αλληλεπίδραση τόσο σε εγχώριο, όσο και σε διασυνοριακό επίπεδο, αλλά η επιτυχία των διαδικτυακών αυτών καναλιών εξαρτάται από το πώς χρησιμοποιούνται» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Action Global Communications, Δημήτρης Ιωαννίδης. «Η προσέγγιση της Action Digital βασίζεται σε τρεις πυλώνες. Ξεκινά με το δίκτυο και την τοπική μας ομάδα. Αυτή η δυνατή, τοπική παρουσία υποστηρίζεται από εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας. Ο τρίτος πυλώνας είναι η τεχνογνωσία και η εμπειρία μας που ενώνουν όλα τα κομμάτια του παζλ μαζί – τις γνώσεις μας στο διαδίκτυο, την επικοινωνία, τις διαφορετικές κουλτούρες και το μάρκετινγκ –μέσω της δομής του δικτύου μας που επιτρέπει τον κεντρικό συντονισμό όλων των στοιχείων αυτών για μια ολοκληρωμένη προσέγγιση».

Ο Country Manager της Action Global Communications (Action Hellas) στην Ελλάδα, Γιώργος Σιάφης από την πλευρά του είπε: «Με το κοινό να καταναλώνει αλλά και βρίσκεται στο στόχαστρο μεγαλύτερου όγκου περιεχομένου και πληροφοριών από ποτέ, μια αξιόπιστη διαδικτυακή φωνή είναι αναγκαίο να βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας κάθε επιχείρησης που θέλει να κερδίσει σημαντικό έδαφος στις στοχευόμενες αγορές. Στην εποχή μας είναι σημαντικό αυτή η διαδικτυακή φωνή να μπορεί να προσαρμόζεται σε τοπικό επίπεδο, αλλά επίσης να είναι ισορροπημένη και να μπορεί να ενσωματωθεί στα υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας – κάτι που απαιτεί γνώση και εμπειρία των τοπικών δεδομένων προκειμένου να δημιουργηθεί μια ουσιαστική σύνδεση».

Ο επικεφαλής της ομάδας μάρκετινγκ της Action Digital, Jaric Karepov, επεσήμανε σχετικά: «Προσφέρουμε μια καινούργια οπτική στον τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ, αντλώντας από μια δοκιμασμένη περιφερειακή στρατηγική και τοπική τεχνογνωσία. Βοηθάμε τους πελάτες μας να διευρύνουν τα όρια της διαδικτυακής τους φωνής, έτσι ώστε να εξασφαλίσουν αμφίδρομη, μακροπρόθεσμη επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ