10 ιρλανδικές startup σχεδιάζουν το μέλλον της διαφήμισης

Η εφημερίδα The Irish Times επιδιώκει να απαντήσει το ερώτημα: Ποιό είναι το μέλλον της διαφήμισης; Η εφημερίδα κατέληξε σε 10 ιρλανδικές start up που μπορεί να βοηθήσουν τα μέσα να βγάλουν λεφτά τις ερχόμενες δεκαετίες, τώρα που η παλιές μεθόδοι διαφήμισης είναι πια ξεπερασμένες.

Οι 10 αυτές ιρλανδικές startup είναι:
Frock Advisor: Πρόκειται για διαδικτυακό κανάλι με περιοχόμενο που αφορά τη μόδα, χρησιμοποιώντας ένα διαδραστικο περιβάλλον.

Sian’s Plan: Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα στον χρήστη να προγραμματίσει τα γεύματά του, να κάνει τα απαραίτητα ψώνια και να βρει συνταγές μαγειρικής. Μέχρι στιγμής το ακολουθούν 5.000 άτομα.

D2E: Είναι ένας ιστότοπος που συνδέει τους σχεδιαστές εξωτερικών χώρων, με αρχιτέκτονες, καταναλωτές και προμηθευτές.

ParkYa: Η εφαρμογή για φορητές συσκευές προσπαθεί να διευκολύνει τους χρήστες να βρουν θέσεις για παρκάρισμα, και να πληρώσουν γι’αυτές χρησιμοποιώντας το τηλέφωνό τους.

GetHealth: Αυτή η εφαρμογή παρακολουθεί την υγεία, τη δίαιτα, τη φυσική κατάσταση, αλλά και την κοινωνική ζωή του χρήστη με τρόπο που θυμίζει παιχνίδι στα social media.

Loylap: H εφαρμογή για φορητές συσκευές σχεδιάστηκε για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να να αποστείλουν στους πελάτες τους πληροφορίες και βραβεία.

FoneSense: Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων, χάρη στο FoneSense πληρώνονται κάθε φορά που το τηλέφωνό τους χτυπάει, καθώς μπορούν να επιλέξουν έναν ήχο κλήσης διαφημιστικό μήνυμα.

Prowlster: Το περιοδικό μόδας έχει γίνειο τόπος συνάντησης σχεδιάστών που το χρησιμοποιούν σαν κανάλι πώλησης των προϊόντων τους.

Buzzoo: Η διαδραστική εμπειρία επιτρέπει στους χρήστες να επηρεάζουν τη μουσική που παίζεται στους τόπους εργασίας τους, μέσω των smartphone τους.

– Limetree: Επιτρέπει στους γονείς να συγκεντρώνουν τις σημαντικές στιγμές στις ζωές των παιδιών τους, είτε είναι καταγεγραμμένες σε βίντεο, σε φωτογραφίες ή σε κείμενο. Έχει αυτή τη στιγμή 10.000 χρήστες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ