Παρά την κρίση, οι Έλληνες δεν γυρίζουν την “πλάτη” στη Louis Vuitton

Παρά την τριετή οικονομική κρίση στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της θυγατρικής της Louis Vuitton στη χώρα σημείωσαν το 2012 κάμψη μόλις 1 σχεδόν εκατ. ευρώ (ή 5% επί του συνόλου του τζίρου) σε σχέση με το 2011 και ανήλθαν σε 15 εκατ. ευρώ συνολικά.

Η εταιρεία, πάντως, δεν απέφυγε στην στροφή σε ζημίες από τα κέρδη της περασμένης χρονιάς, καθώς το 2012, επιβαρυνόμενη με αυξημένες δαπάνες λειτουργίες, κατέγραψε ζημίες προ φόρων 1,09 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,16 εκατ. ευρώ το 2011. Μετά τον συνυπολογισμό των φόρων προέκυψαν καθαρές ζημιές 1,11 εκατ. ευρώ, έναντι καθαρών ζημιών 0,35 εκατ. ευρώ το 2011

Τα ίδια κεφάλαια της Louis Vuitton Ελλάς έχουν περιοριστεί, λόγω των ζημιών, σε 0,55 εκατ. ευρώ, αντιστοιχώντας σε 6,7% του συνόλου των απασχολουμένων κεφαλαίων ύψους 8,20 εκατ. ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων (3,68 εκατ. ευρώ) αφορά βραχυπρόθεσμα δανειακά κεφάλαια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ