Οι εταιρείες που “κατεβαίνουν” με τον ΣΕΚΕΕ στο Mobile World Congress 2014

Με συνολικά 9 εταιρείες τεχνολογίας και κινητών εφαρμογών στο περίπτερο και 20 εταιρείες – μεγαλύτερες και startups – και ακαδημαϊκούς φορείς να πλαισιώνουν την επιχειρηματική αποστολή “κατεβαίνει” φέτος η ελληνική αποστολή στο κορυφαίο παγκοσμίως συνέδριο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, σε μία πρωτοβουλία του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος.

Οι εταιρείες που συμμετέχουν στο περίπτερο φέτος είναι οι:
– Singular Logic
– Cytech
– Viva Payments
– ATC
– M-Stat
– Vidavo
– Hotech
– Pinnatta
– eConais

Από αυτές, οι Singular Logic, ATC, Pinnatta και Econais συμμετέχουν για πρώτη φορά όχι μόνο στο ελληνικό περίπτερο, αλλά και στο MWC γενικότερα.

Την επιχειρηματική αποστολή πλαισιώνουν και θα βρίσκονται στην Βαρκελώνη για να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους οι εξής εταιρείες:
– Irida Labs
– AllWeb Solutions
– Noveltech
– Regate
– sBoing
– MLS
– Fasmetrics
– Jupitee
– Voiceweb
– Innoetics
– Contests for Causes
– Mellon Technologies
– Telenavis
– Peekintoo
– ΔΑΕΜ
– Locotel
– inaccess
– Softone

“Νέοι” στη φετινή αποστολή είναι οι: AllWeb, sBoing, Jupitee, Innoetics, Mellon Technologies και Softone.

Την αποστολή συμπληρώνουν, τέλος, οι ακαδημαϊκοί φορείς:
– ΕΚΕΤΑ/ΙΠΤΗΛ
– ΙΤΕ
– ΕΜΠ
– Πάντειο Πανεπιστήμιο

Η επιχειρηματική αποστολή για την προσέλκυση διεθνών επισκεπτών στο ελληνικό περίπτερο και τη διευκόλυνσή τους να γνωρίσουν τις ελληνικές εταιρείες θα διαθέτει και επίσημο application που θα παρουσιάζει το περίπτερο και τους συμμετέχοντες. Την εφαρμογή έχει αναπτύξει το Jupitee.

Η επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη  12 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου InfoCom Mobiles & Apps. Το ελληνικό περίπτερο θα βρίσκεται στο Hall 8.1 (App World, Stand Ι49) στη φετινή Fira της Βαρκελώνης, ενώ με την ουσιαστική αξιοποίηση των social media, με διαγωνισμούς και κληρώσεις, με την επανάληψη της ιδιαίτερα επιτυχημένης πέρυσι ελληνικής γιορτής με τίτλο “Taste the Greek spirit – 2014 Edition” κι αρκετές άλλες “εκπλήξεις”, το ελληνικό περίπτερο φιλοδοξεί να αναδειχθεί σ’ ένα από τα πιο “ζωντανά” σημεία της διοργάνωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ