Η online διαφήμιση έδωσε “φτερά” στη Google

Υψηλότερα από τις αρχικές εκτιμήσεις κινήθηκαν τα κέρδη της Google στο α’ τρίμηνο του έτους, λαμβάνοντας ώθηση κυρίως από την άνοδο της online διαφήμισης.

Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν έτσι κατά 12% στα 17,26 δισ. δολ. από 15,42 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα. Οι επενδυτές ανέμεναν κέρδη 17,5 δισ. δολ., ωστόσο αυτά ήταν ελαφρώς χαμηλότερα όχι λόγω κακών επιδόσεων της Google, αλλά λόγω της απότομης αλλαγής της ισοτιμίας του δολαρίου.

Ο τομέας της online διαφήμισης αυξήθηκε κατά 13%, παρά το γεγονός ότι η τιμή των online διαφημίσεων υποχώρησε κατά 7%, λόγω της αυξημένης προσφοράς. Οι πωλήσεις της Google στον τομέα της διαφήμισης συνολικά σημείωσαν αύξηση 11%, στα 15,51 δισ. δολ.

Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 3,59 δισ. δολ. ή 5,20 δολ. ανά μετοχή, έναντι 3,45 δισ. δολ. ή 5,04 δολ. ανά μετοχή την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ