Εξωστρέφεια και καινοτομία χαρακτηρίζουν τη νέα εποχή της ΔΕΛΤΑ

Σε μια νέα, δυναμική εποχή εισέρχεται η ΔΕΛΤΑ, υλοποιώντας τη στρατηγική της, στη βάση δύο κεντρικών πυλώνων, της εξωστρέφειας και της καινοτομίας.

Οι επιχειρηματικές συμφωνίες της εταιρείας στο εξωτερικό, πιστοποιούν τον εξωστρεφή προσανατολισμό των τελευταίων ετών, ενώ η διαρκής εισαγωγή νέων, καινοτόμων προϊόντων στην ελληνική αγορά επιβεβαιώνουν την εστίαση της εταιρείας στην καινοτομία.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το Φρέσκο Γάλα της Ημέρας, το οποίο παρουσιάζει ιδιαίτερα εντυπωσιακά στοιχεία, στις 10 πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του.

ΦΓ ΗΜΕΡΑΣ_454x280

“Η εστίαση στην καινοτομία δημιουργεί καρπούς. Η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΛΤΑ, το Φρέσκο Γάλα της Ημέρας, ένα 100% Ελληνικό προϊόν, έχει αγκαλιαστεί από τους καταναλωτές, εξαντλώντας όλες τις καθημερινές ποσότητες που διαθέτουμε στην αγορά”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Vivartia, Ιωάννης Αρτινός.

Η ΔΕΛΤΑ, καταγράφει για το 2014, με τα μέχρι σήμερα στοιχεία, σημαντική ενίσχυση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται.

Ειδικότερα, πραγματοποίησε, μέσα στο έτος, περισσότερα από 10 λανσαρίσματα καινούργιων προϊόντων ενώ εισχώρησε σε νέες κατηγορίες κερδίζοντας σημαντικά μερίδια αγοράς.

vivartia logo_454x280

Αξιοσημείωτη είναι και η πρόοδος που εμφανίζει η ΔΕΛΤΑ στην Ιταλία σε συνέχεια της ανακοίνωσης της συνεργασίας της με τη Granarolo, έναν από τους μεγαλύτερους Ομίλους γαλακτοκομικών στην Ιταλία.

“Τα πρώτα βήματά μας στο εξωτερικό στέφονται με επιτυχία αναδεικνύοντας τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων μας, τα οποία κερδίζουν τις εντυπώσεις των καταναλωτών, σε όποια χώρα του κόσμου τα έχουμε τοποθετήσει”, σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ και του ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗ,  Αντώνης Μαυριδόγλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ