Διαβάζοντας “πίσω από τις γραμμές” τα αποτελέσματα του Facebook

Όπως και με την Apple, έτσι και με τα αποτελέσματα του Facebook προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα για την εταιρεία:

Η ανάπτυξη χρόνο το χρόνο είναι εντυπωσιακή: 61%. Έτσι, κατάφερε να γράψει πωλήσεις 2,9 δισ. δολ. στο β’ τρίμηνο του 2014, υπερδιπλασιάζοντας τα κέρδη (791 εκατ. δολ.) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Το Facebook διαθέτει 1,3 δισ. ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων δραστηριοποιούνται καθημερινά 829 εκατ. Καθένας από αυτούς, υπολογίζεται ότι δημιούργησε κέρδη 2,24 δολ. κατά μέσο όρο, όταν το περσινό αντίστοιχο νούμερο ήταν 1,60 δολ.

Η διαφήμιση σε mobile συσκευές ξεπέρασε το 62% ως προς τα έσοδα, όταν ήταν στο 41% πέρυσι.

Οι χρήστες mobile συσκευών – και μόνο – φτάνουν τα 399 εκατ., όταν ήταν μόλις 180 εκατ. την προηγούμενη χρονιά (δηλαδή το 1/3 των συνολικών χρηστών), ενώ γενικά χρήση mobile συσκευών κάνουν 1,1 δισ. χρήστες.

Μεγάλη αύξηση χρηστών δεν εμφανίζεται μόνο στις “παραδοσιακές” αγορές, όπως είναι η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς), αλλά και στην Ασία. Ωστόσο, δεν είναι τόσο ενεργοί: ενδεικτικό είναι ότι στην Ινδία υπάρχουν 100 εκατ. χρήστες, αλλά ενεργοί είναι μόνο το 1% αυτών!

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ