Γ. Δοξαράς: “Αυξάνεται η εισαγωγή του Mobile στο μίγμα marketing των ελληνικών εταιρειών”

στον Δημήτριο ΠΟΓΚΑ

Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες μετακινούνται από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές στις κινητές συσκευές, και μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται οι χρήστες των δεύτερων να ξεπεράσουν τους πρώτους, το mobile αποτελεί το νέο διαφημιστικό και επικοινωνιακό “ελντοράντο” για τις εταιρείες και τα εμπορικά σήματα. Μέσα από καινοτόμες για την ελληνική αγορά υπηρεσίες, η Warply, μία ελληνική startup εταιρεία, έχει αναγνωρισθεί ως μία από τις κορυφαίες στο χώρο του mobile marketing και mobile advertising.

Με αφορμή την νέα υπηρεσία που ανακοίνωσε η Warply – μία εφαρμογή-ηλεκτρονικό “πορτοφόλι” κουπονιών και προσφορών σε μεγάλους λιανεμπόρους – σε συνεργασία με τη First Data, το EMEAgr επικοινώνησε με τον επικεφαλής και ιδρυτή της startup, Γιάννη Δοξαρά, ο οποίος τονίζει ότι η ελληνική αγορά εισάγει με αυξανόμενους ρυθμούς mobile πρακτικές στο μίγμα marketing που χρησιμοποιεί, αν και απέχει αρκετά ακόμη από το να χρησιμοποιήσει πλήρεις mobile στρατηγικές.

warply logo_454_280_01

EMEAgr: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις στο χώρο του mobile παγκοσμίως σε καταναλωτικό και σε εταιρικό επίπεδο;
Γιάννης Δοξαράς: Σε καταναλωτικό επίπεδο, παρατηρούμε μια mobile επανάσταση, μια τεράστια αύξηση στο χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες στις κινητές τους συσκευές, καθώς και τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων τους στο χρόνο αυτό.

Ένας χρήστης επικοινωνεί, ενημερώνεται, ψωνίζει, διαδρά, καταναλώνει περιεχόμενο, διαβάζει, παρακολουθεί, και όλα αυτά στο εύρος της παλάμης του. 

Αυτή την ευκαιρία εκμεταλλεύονται οι μπράντες και εταιρείες παγκοσμίως για να προσεγγίσουν καλύτερα, να εμπλέξουν περισσότερο και να επικοινωνήσουν πιο αποτελεσματικά με τους χρήστες και καταναλωτές.

EMEAgr: Ποια είναι η υιοθέτηση του mobile (μάρκετινγκ, στρατηγική, ευρύτερη παρουσία κλπ.) από τις εταιρείες και τις μπράντες στην Ελλάδα;
Γ. Δοξαράς: Βήματα γίνονται σιγά σιγά, ειδικά σε verticals που έχουν άμεση σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ταξιδιωτική (και σιγά σιγά) τουριστική βιομηχανία, food delivery services και πολλά ακόμη.

Ο ρυθμός εισαγωγής πρακτικών Mobile Marketing στο μίγμα marketing των ελληνικών εταιρειών αυξάνεται. Το σημείο-κλειδί είναι η υιοθέτηση της αντίληψης πως το Mobile είναι ένα άμεσο κανάλι πωλήσεων, ικανό να αυξήσει τα μεγέθη των πωλήσεων και να δημιουργήσει κέρδη. Εκεί έχουμε ακόμα πολύ δρόμο, μέχρι να είμαστε σε θέση να μιλήσουμε στην ελληνική αγορά για πλήρεις Mobile Loyalty και Engagement στρατηγικές και έργα που να δίνουν πραγματική αξία στους χρήστες.

EMEAgr: Ποια είναι η θέση που έχει καταλάβει η Warply στον ελληνικό χώρο του mobile marketing και ποια σχέδια υπάρχουν για νέες δραστηριότητες ή επέκταση στο εξωτερικό;
Γ. Δοξαράς: Η Warply δραστηριοποιείται τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα, και σε 4 άλλες χώρες: στη Νότια Αμερική, καθώς και στη Νότια και Ανατολική Ευρώπη. Ήδη εξετάζουμε νέες προοπτικές περαιτέρω επέκτασης, σε αγορές όπως η ρωσική.

Οι κύριες μας δραστηριότητες αφορούν το Mobile Marketing, και ειδικότερα το Mobile Loyalty. Σε αυτόν τον τομέα, συνεργαζόμαστε με κορυφαίες μπράντες στην αγορά, και τους προσφέρουμε διαφήμιση σε κινητές συσκευές, μέσω διαδραστικών campaigns, και στόχευση  μέσω της πλατφόρμας που έχουμε αναπτύξει, με κάλυψη εκατομμυρίων χρηστών σε όλη την Ελλάδα. Πελάτες μας είναι ενδεικτικά οι Eurobank, Alpha Bank, Travelplanet24, AB Βασιλόπουλος και άλλοι.

Ο δεύτερος πυρήνας των δραστηριοτήτων μας αποτελεί το Mobile Advertising. Αυτήν την στιγμή αποτελούμε το μεγαλύτερο premium Mobile Advertising δίκτυο στην Ελλάδα. Το δίκτυο μας αριθμεί τους μεγαλύτερους publishers  στην εγχώρια αγορά. Μερικοί από τους οποίους είναι:  ANT1, Athensvoice, Athinorama, Attica Media, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, Olive Media, Πρώτο Θέμα,  ΣΚΑΙ, 24Media και άλλοι.

EMEAgr: Πρόσφατα ανακοινώσατε μία νέα υπηρεσία σε συνεργασία με την First Data Hellas, για τη δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικών προσφορών και κουπονιών σε smartphones. Συνοπτικά ποιες θα είναι οι λειτουργίες της εφαρμογής και ποια θα είναι τα οφέλη για τους χρήστες της;
Γ. Δοξαράς: Συνεργαζόμαστε με τη First Data, εταιρεία με ηγετική θέση διεθνώς στην επεξεργασία πληρωμών και στις καινοτομίες που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, για να φέρουμε στην ελληνική αγορά για πρώτη φορά τα ηλεκτρονικά κουπόνια μέσω κινητού.

Η υπηρεσία θα προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να λαμβάνουν online προσφορές ή εκπτωτικά κουπόνια στο κινητό τους τηλέφωνο, τα οποία θα μπορούν να εξαργυρώνουν γρήγορα και εύκολα στα σημεία πώλησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων λιανικής.

Χρησιμοποιώντας το κινητό τους, οι καταναλωτέςς θα δείχνουν στον ταμία του συνεργαζόμενου καταστήματος λιανικής ένα μοναδικό  κωδικό με 4 εώς 6 ψηφία. Δεν θα χρειάζεται να εκτυπώνουν κουπόνια, να τα κουβαλούν μαζί τους, και ούτε να ανησυχούν αν τα έχουν χάσει, σκίσει και ούτω καθεξής.

Μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή, η προσφορά/μείωση της τιμής θα μπαίνει αυτόματα στον λογαριασμό του πελάτη και θα καταγράφεται πάνω στο παραστατικό της απόδειξης.  Γρήγορα και εύκολα, από την αρχή μέχρι το τέλος.

EMEAgr: Σε ό,τι αφορά τα εταιρικά brands και τους λιανεμπόρους, εφαρμογές όπως αυτή “ανοίγουν” ένα νέο κανάλι προσέγγισης με το καταναλωτικό κοινό. Πώς μπορούν να το αξιοποιήσουν;
Γ. Δοξαράς: Οι προμηθευτές, οι πάροχοι και τα καταστήματα λιανικής θα μπορούν να πραγματοποιούν πιο αποτελεσματικά προωθητικές ενέργειες και προσφορές για τα προϊόντα τους, με τη χρήση ηλεκτρονικών μηνυμάτων που θα αποστέλλονται κατευθείαν στη φορητή συσκευή (κινητό ή tablet).

Οι λιανέμποροι και μπράντες θα μπορούν να δουν τα αποτελέσματα αυτών των ενεργειών, σε πραγματικό χρόνο.

Για 1η φορά στην ελληνική αγορά, προσφέρει κάποιος τόσο υψηλά επίπεδα διαφάνειας και ευκολίας για τον τελικό καταναλωτή,  μαζί με τη δυνατότητα για χρήση καινοτομικών πρακτικών Mobile Marketing.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ