“Βουτιά” στις πωλήσεις της Tesco παγκοσμίως

Μεγάλο πλήγμα  των πωλήσεων της υπέστη η TESCO το 2013 από  το διατροφικό σκάνδαλο με το κρέας άλογου  που ξέσπασε σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά πρωτίστως  από τη μείωση κατανάλωσης  μη διατροφικών ειδών όπως τηλεοράσεις και ηλεκτρονικά είδη λόγο του μεγάλου ανταγωνισμού κυρίως από το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon.

Μείωση των πωλήσεων το 2013 σημειώθηκε στις ακόλουθες χώρες: Τουρκιά 15,5%, Τσεχία 9%, Πολώνια 8%,  Κίνα 5%, Ταϊλάνδη 3%, Αγγλία 1%. Με εξαίρεση τη Μαλαισία και την Ουγγαρία.

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η Tesco θα προσανατολιστεί στο να ξανά επενδύσει κυρίως στις πωλήσεις διατροφικών ειδών, καθώς και ότι τα νέα καταστήματα θα είναι μικρά με γρήγορη εξυπηρέτηση και πιο ελκυστικά στους καταναλωτές. Επίσης τα ήδη υπάρχοντα καταστήματα θα γίνουν πιο ελκυστικά στους καταναλωτές με διαρθρωτικές αλλαγές σε βάθος χρόνου. Η εταιρεία προσανατολίζεται στην πιο φιλική εξυπηρέτηση που μπορεί να επιτευχθεί με τη δημιουργία καφετεριών, παιδότοπων, εστιατόριων και φούρνων στους χώρους των καταστημάτων.

Αναλυτής της Shore Capital ανέφερε στον Guardian ότι η εταιρεία είναι μια επικερδής επιχείρηση με πολύ “ισχυρό” ισολογισμό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ