Το δεύτερο γύρο χρηματοδότησής της ανακοίνωσε χθες η Persado, μία startup εταιρεία που δημιουργήθηκε στο τέλος του 2012 ως spin-out της εταιρείας Upstream.
Συγκεκριμένα η Persado έλαβε 21 εκατ. δολ., με κύρια συμμετοχή της StarVest Partners και συμμετοχή από τις Citi Ventures και American Express Ventures, αλλά και από τον προηγούμενο επενδυτή της εταιρείας Bain Capital Ventures.
Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση των ομάδων πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας, καθώς και για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας της, η οποία αποκαλείται "μάρκετινγκ πειθούς", καθώς επιτρέπει στους υπολογιστές να δημιουργούν ελκυστικότερα μηνύματα για χρήση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και σε άλλες εφαρμογές, αλλά και τη δημιουργία νέων προϊόντων.
διαβάστε περισσότερα στο Startupper.gr